قیمت مسکن در پونک تهران چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

امروز (چهارشنبه) رهن کامل یک واحد آپارتمان ۶۸ متری و بدون پارکینگ و آسانسور در پونک ۸۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بررسی فایل‌های اجاره خانه در این محله غربی تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل واحدی ۶۰ تا ۷۰ متری در این محله، دست‌کم باید ۷۰۰ میلیون تومان بودجه داشت.

بیشتر بخوانید:

خرید و فروش مسکن با سکه، طلا و ارز، غیر قانونی است

آنچه که پلتفرم‌های اجاره مسکن و تعداد بالای فایل‌های مشکی (در محدوده میانگین قیمت منطقه) نسبت به قرمز (بالاتر از میانگین قیمت منطقه) در محله پونک می‌توان برداشت کرد این است که موجران تا حدودی عقب‌نشینی کرده‌اند.

یک واسطه‌گر ملکی در محله پونک می‌گوید: برای رهن هرمترمربع از واحد اپارتمانی نوساز در این محله، باید حدود ۲۰ میلیون تومان و برای رهن واحدی با قدمتی بالای ۱۳ سال، دارای امکاناتی همچون پارکینگ، انباری و آسانسور حدود ۱۵ الی ۱۶ میلیون تومان پرداخت.

بررسی فایل‌های اجاره خانه در این محله غربی تهران نشان می‌دهد که برای رهن کامل واحدی ۶۰ تا ۷۰ متری در این محله، دست‌کم باید ۷۰۰ میلیون تومان بودجه داشت.

برای رهن کامل واحدی ۸۵ متری و ۱۰ سال ساخت و با امکانات، ۴۰۰ میلیون تومان و ۲۵ میلیون تومان اجاره ماهانه و برای واحدی ۱۰۰ متری و ۷ سال ساخت و با امکانات، یک میلیارد تومان رهن و ۱۸ میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

رهن کامل واحدی ۶۸ متری و بدون پارکینگ و آسانسور، ۸۰۰ میلیون و رهن کامل آپارتمانی ۱۰۵ متری و ۱۱ سال ساخت، دارای آسانسور و پارکینگ، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره انواع آپارتمان در پونک تهران را مشاهده کنید:

قیمت مسکن در پونک تهران چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 1237750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =