۳ شرور تیرانداز در جنوب تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت ۳ شرور که اقدام به تیراندازی و درگیری در یکی از روستاهای شهر ری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در شرح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه سه تن از اراذل و اوباش در یکی از روستاهای محدوده شهرری بلافاصله ماموران کلانتری و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند. در ادامه باحضور ماموران در محل مشخص شد که این درگیری میان تعدادی از اراذل اوباش بوده و در جریان آن بر اثر شلیک تیر جنگی سلاح غیرمجاز یکی از آنها دچار جراحت و به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ضارب مسلح در تبریز

وی با بیان اینکه عوامل درگیری قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، گفت:‌ بلافاصله اقدامات فنی و تخصصی توسط تیم‌های عملیات پلیس اطلاعات آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه سه متهم در محدوده شهرری مورد شناسایی قرار گرفت. همچنین در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد که یکی از این اشرار جزو اتباع کشور همسایه است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای انجام عملیات دریافت شد، اظهارکرد:‌ ماموران با اجرای چندین عملیات همزمان سه فرد شرور را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

طرهانی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده در مقر انتظامی اظهاکرد:‌در جریان تحقیقات انجام شده از متهمان مشخص شد که اختلافات قبلی بین طرفین، سبب وقوع این درگیری شده است. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =