طوفان الاقصی| یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

کشته شدن چهار صهیونیست از جمله دو نظامی ارتش اسرائیل در غزه، شهادت دو فلسطینی در بمباران منازل مسکونی رفح و یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری از جمله مهمترین تحولات بامدادی فلسطین اشغالی در روز ۲۹۵ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رسانه های رژیم اسرائیل بامداد و صبح امروز شنبه از کشته شدن چهار تن از صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی خبر دادند که دو تن از آن‌ها نظامی بوده و در درگیری‌های غزه به هلاکت رسیده‌اند و دو تن دیگر غیر نظامی ساکن جولان اشغالی سوریه بودند که در اثر آتش سوزی کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی/ هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه

ارتش رژیم اسرائیل علاوه بر بمباران نوار غزه که تاکنون دو شهید برجای گذاشته، بامداد امروز به مناطقی در کرانه باختری از جمله نابلس یورش بردند که این یورش پاسخ مبارزان فلسطینی را در پی داشت و سرایا القدس دست به عملیاتی علیه متجاوزین زد.

مهمترین تحولات روز ۲۹۵ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

آژیر هشدار بار دیگر در شمال فلسطین اشغالی فعال شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن آژیر هشدار در منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

«آنروا»: از هر ۱۰ فلسطینی در غزه ۹ نفر آواره شدند

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که به دلیل طولانی شدن جنگ علیه غزه که بیش از ۹ ماه طول کشیده است، از هر ۱۰ فلسطینی در غزه ۹ نفر آواره شدند.

۲شهید در بمباران خانه‌ای در غزه

شبکه المیادین لبنان گزارش داد که در جریان بمباران بامدادی خانه‌ای در رفح، واقع در جنوب نوار غزه، دو تن شهید و تعدادی زخمی شده‌اند.

هلاکت دو صهیونیست در آتش سوزی

منابع عبری زبان رژیم اسرائیل امروز شنبه گزارش دادند بر اثر آتش‌سوزی در شهرک کاتسرین در شمال جولان اشغالی، دو صهیونیست کشته شدند.

هلاکت دو نظامی صهیونیست در غزه

رسانه های رژیم اسرائیل همچنین گزارش دادند که در درگیری‌های زمینی در نوار غزه طی ساعات گذشته، دو نظامی صهیونیست کشته شده و چند تن دیگر به شدت زخمی شده‌اند.

عملیات ضدصهیونیستی سرایا القدس در کرانه باختری

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز شنبه اعلام کرد که رزمندگانش توانسته‌اند به همراه گردان‌های «شباب الثأر والتحریر»، ارتش رژیم اسرائیلی را در ایست بازرسی «بیت فوریک» واقع در نابلس هدف قرار دهند و در اثر این عملیات، شماری از آن‌ها زخمی شده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1237990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =