خرید نجومی یونایتد مصدوم شد

مدافع فرانسوی و تازه‌وارد منچستریونایتد در دیدار دوستانه برابر آرسنال مصدوم و از بازی تعویض شد. خبر تلخ دیگر برای یونایتدها این است که راسموس هویلاند هم در این بازی آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منچستریونایتد خود را آماده فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس می‌کند. شیاطین سرخ بامداد یکشنبه در دیداری دوستانه به مصاف آرسنال رفتند و با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

بیشتر بخوانید:

مدافع مراکشی در لیست خرید منچستریونایتد

خبر برای برای یونایتدها مصدومیت مدافع جدید این تیم در این بازی بود. لینی یورو در دقیقه ۳۲ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او در فصل نقل و انتقالات تابستانی در حالی که رئال مادرید هم به دنبال جذبش بود تصمیم گرفت راهی منچستریونایتد شود اما به نظر می‌رسد که این بازیکن فرانسوی هم قربانی مصدومیت‌های پیاپی در تیم تن‌هاخ شده است.

هنوز باشگاه منچستریونایتد زمان دوری این بازیکن از میادین را اعلام نکرده است. یونایتد برای جذب این بازیکن بیشتر از ۷۰ میلیون یورو هزینه کرده است تا او به یکی از گرانترین مدافعان تاریخ باشگاه تبدیل شود.

راسموس هویلوند، دیگر ستاره گرانقیمت منچستریونایتد، هم در این بازی دوستانه برابر آرسنال مصدوم شد. او که تک گل شیاطین سرخ را در این بازی به ثمر رساند در دقیقه ۱۶ مصدوم و از بازی تعویض شد.

یکی از مشکلات اصلی منچستریونایتد در فصلی که گذشت مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان بود که حسابی تن‌هاخ را تحت فشار قرار داد. به نظر می‌رسد که این مشکل جدی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =