واکنش محسن تنابنده به ساخت فیلم سن پطرزبورگ۲

محسن تنابنده گفت: زمزمه‌هایی درباره ساخت «سن پطرزبورگ۲» به‌ویژه از سوی پیمان قاسم‌خانی شده اما من از کم‌و کیف کار مطلع نیستم و می‌دانم مانند دفعات پیشین، هنوز کار عملی جدی در این خصوص انجام نشده است و من هم برنامه‌های مختلفی پیش روی خود دارم.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ مدتی پیش درخبرها اعلام شد که پس از پانزده سال دنباله کمدی موفق «سن پطرزبورگ» به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان و با حضور محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی ساخته خواهد شد و به دلیل مشغله‌های بهروز افخمی، این بار رامبد جوان بر صندلی کارگردانی این اثر خواهد نشست.

بیشتر بخوانید:

گریم محسن تنابنده در فیلم جدیدش در کنار فاطمه معتمدآریا + عکس

صبا نوشت:محسن تنابنده بازیگر فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» درباره خبرهای منتشر شده پیرامون ساخته شدن قسمت دوم این فیلم گفت: زمزمه‌هایی در خصوص ساخت «سن پطرزبورگ۲» به‌ویژه از سوی پیمان قاسم‌خانی صورت گرفته و علی‌رغم اینکه در رسانه‌های مختلف موضوع قطعی شدن ساخت سری دوم «سن‌ پطرزبورگ» مطرح شده، اما این خبرها به شایعه شبیه است و تاکنون صحبت‌های جدی پیرامون این موضوع صورت نگرفته و قراردادی هم بسته نشده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت» افزود: من اصلا نمی‌دانم چرا خبر ساخته شدن دنباله‌ای بر «سن پطرزبورگ» مطرح شده است. از طرفی من مشغول پروژه‌های مختلف دیگری هستم و هیچ‌گاه گفت‌وگوی جدی درباره ساخته شده «سن پطرزبورگ۲» اتفاق نیفتاده است.

تنابنده ادامه داد: من از کم و کیف ساخته شدن این اثر مطلع نیستم اما مانند دفعات پیشین، هنوز کار عملی جدی در این خصوص انجام نشده و من هم برنامه‌های مختلفی پیش روی خود دارم و به همین دلیل بعید می‌دانم ساخته شدن این فیلم به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =