حمایت از دولت منتخب وظیفه همه است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: اینکه در تاریخ نظام اسلامی، پس از هر دولت در انتخابات بعدی جریانی متفاوت با دولت مستقر رأی آورده است، نشانه پاکی و سلامت جریان انتخابات است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، آیت ‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع فعالان انتخاباتی در مسجد چهارده معصوم(علیهم السلام) کوی گلستان اهواز عنوان کرد: خداوند دنیا را عرصه امتحان قرار داده است و افرادی خود را فدای اهداف والا می‌کنند و شهادت آیت الله رئیسی امتحانی بود که خداوند برای ملت ایران مقدر کرد.

وی افزود: امتیاز نظام مردم سالاری دینی این است که انتخابات پاک و تمیزی پیش می‌آید، اینکه در تاریخ نظام اسلامی، پس از هر دولت در انتخابات بعدی، جریانی متفاوت با دولت مستقر رأی آورده است، نشانه تمیزی و سلامت جریان انتخابات است و امانت داری نهادهای انتخاباتی را نشان می‌دهد.

حیدری ادامه داد: حمایت از دولت منتخب وظیفه همه است، ملت و مجلس نیز باید به یاری دولت بیایند، البته که حق انتقاد، مطالبه‌گری و روشنگری نیز از کسی سلب نمی‌شود و پشتیبانی از حق و ایستادگی دربرابر ناحق هم نباید ازبین برود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: آینده ایران اسلامی روشن و پرشکوه است، این مهم جز با حضور همه دلبستگان کشور و انقلاب میسر نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایثارگران عرصه جهاد تا پایان بر اهداف مقدس خود استقامت می‌کنند و متزلزل نمی‌شوند. جوانان انقلابی پرچم مطالبه‌گری را بدست بگیرند، اگر مطالبه قانونی، ضابطه‌مند و بدون افراط باشد، قطعا به نتیجه خواهد رسید.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1238317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =