اختلاف شهرداری ایذه و اداره ورزش و جوانان پیگیری قضایی می‌شود

نماینده ایذه در مجلس شورای اسلامی از پیگیری و حل اختلاف بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان این شهرستان از طریق مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از ایذه، فرشاد ابراهیم پور نماینده ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی، گفت: اختلاف بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان این شهرستان در خصوص استخر این شهر از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

فرشاد ابراهیم‌پور از نشست ‌هم اندیشی با معاون عمرانی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با موضوع طرح مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه خبرداد و افزود: در این نشست مقرر شد استخر شهرستان ایذه در اولین فرصت تحویل هیات نجات غریق اداره ورزش و جوانان شود تا مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی ضمن قدردانی از همکاری وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد: همچنین مقرر شد اختلاف بین اداره ورزش و جوانان و شهرداری ایذه با توجه به مستندات موجود از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.


ابراهیم پور افزود: تعطیلی استخر ایذه نارضایتی مردم را به همراه داشته است، یک سالن چند منظوره ورزشی در ایذه بهسازی شد و افتتاح طرح‌های نیمه کاره ورزشی در ایذه و باغملک در اولویت است.


این نماینده مجلس همچنین به وضعیت استخر شهرستان باغملک اشاره کرد و گفت: تمامی تجهیزات مکانیکی این استخر خریداری و مقرر شده تا ۲ ماه آینده تحویل و بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: زمین استخر شنای ایذه در سال ۱۳۸۱ با مساحت تقریبی سه هزار و ۷۰۰ متر با کاربری ورزشی از اداره مسکن و شهرسازی خریداری شد و در سال ۱۳۸۲ با کمک اعتبارات ملی و استانی به مرحله نهایی رسید.

ابراهیم‌پور گفت: این استخر پس از یک وقفه در سال ۱۳۸۷ به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید و به دنبال آن استخر برون سپاری شد و پس از بهره برداری به دلیل عدم مراقبت صحیح، کاشی‌های کف استخر تخریب و بلافاصله استخر تعطیل و مرمت شد.

وی در ادامه افزود: در بازگشایی دوباره، به دلیل عدم مراقبت صحیح و نشر گاز کلر، سقف استخر دچار خسارت شد که باید به سرعت مورد تعمیر قرار می‌گرفت، عدم رسیدگی به موقع، سهل‌انگاری و تاخیر در پیگیری باعث تخریب بیش از پیش و در نهایت منجر به تعطیلی نهایی آن شد.

ابراهیم پور در پایان خاطرنشان کرد: طی توافقی که سالهای گذشته بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان ایذه صورت گرفت، این استخر در ازای انجام تعمیرات به مدت ۲۰ سال در اختیار شهرداری قرار گرفت و با توجه به اینکه هزینه را شهرداری پرداخت کرده بود، تابلوی آن به نام شهرداری تغییر یافت که منجر به بروز اختلافاتی شد.

خبرنگار: سیده ریحانه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1238394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =