توافق هافبک اسکاتلندی منچستریونایتد با گالاتاسرای

هافبک اسکاتلندی شیاطین سرخ به نظر می‌رسد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی سوپرلیگ ترکیه خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اسکات مک‌تامینی که آینده حرفه‌ای‌اش در منچستریونایتد همچنان در هاله‌ای از ابهام است، به نظر می‌رسد تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است. اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی شیاطین سرخ اخیراً گفته بود که قصد حفظ این هافبک اسکاتلندی را دارد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «آ اسپور» ترکیه؛ مک‌تامینی ۲۷ ساله با باشگاه گالاتاسرای با دستمزد سالیانه ۵.۵ میلیون یورو به توافق رسیده است. مذاکرات دو باشگاه گالاتاسرای و منچستریونایتد بر سر انتقال این بازیکن به جمع شیرهای استانبول درجریان است و در نهایت باید دید که آیا مدیران منچستریونایتد با جدایی هافبک انگلیسی خود موافقت خواهند کرد یا خیر!

بیشتر بخوانید
بازگشت مدافع گرانقیمت به منچستریونایتد

مک‌تامینی ۲۷ ساله که محصول آکادمی باشگاه منچستریونایتد است و از سال ۲۰۰۲ فوتبالش را با آکادمی این باشگاه آغاز کرد، در سال ۲۰۱۷ بود که به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرد و تاکنون در ۲۵۳ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار ۲۹ گل‌زده و ۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

این هافبک اسکاتلندی یک فصل دیگر تحت‌قرارداد باشگاه منچستریونایتد است اما باشگاه این گزینه را دارد که یک فصل دیگر قرارداد او را تمدید کند که با توجه به اظهارنظر اخیر اریک تن‌هاخ به نظر می‌رسد بند تمدید یک ساله او در آینده‌ای نه‌چندان دور فعال خواهد شد.

او تاکنون با منچستریونایتد موفق به کسب یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =