مسئول جدید نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان دانشگاهی کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان دانشگاهی کشوری و استانی برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه با حضور محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، رؤسای دیگر دانشگاه‌ها و مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و نیز جمعی از اساتید، کارکنان و فعالان دانشجویی در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چندساله رضا قاسمی‌نژاد، مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، قدردانی و محمدجواد نورمحمدی به عنوان مسئول جدید معارفه شد.

گفتنی است، نورمحمدی، سوابقی از جمله مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان گلستان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های یاسوج، گرگان و فرهنگیان استان مرکزی و همچنین بیش از 10 سال سابقه تبلیغ دینی و مذهبی در استان چهارمحال و بختیاری را در کارنامه خود ثبت کرده است.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

کد خبر: 1238628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =