شهید «اسماعیل هنیه» پرچمدار مبارزه با صهیونیست‌های اشغالگر بود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ترور وحشیانه «شهید اسماعیل هنیه» بیانگر ضعف و شکست رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت اسلامی است و با این ترورها خللی در مقاومت اسلامی و ادامه راه شهیدان مقاومت ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان‌شمالی حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهید «اسماعیل هنیه» در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد اظهار کرد: دشمنان اسلام تصور می‌کنند با اقدامات وحشیانه خللی در مقاومت اسلامی ایجاد خواهند کرد اما به برکت خون پاک شهدا جریان مقاومت با صلابت‌تر از گذشته راه شهید هنیه را ادامه خواهد داد.

وی افزود: شهید هنیه از افراد تاثیرگذار جبهه مقاومت اسلامی بود که چهار دهه از عمر با برکت خود را در راه آزادی قدس شریف و آرمان های اسلام سپری کرد و در این راه به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: این شهید بزرگوار برخی از اعضای خانواده‌اش را نیز در این مسیر از دست داد.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: شهید اسماعیل هنیه پیش قراول و پرچمدار مبارزان فلسطینی بود.

وی با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شده است، گفت: رژیم کودک کش اسراییل با جنایت‌های وحشیانه خود ثابت کرده که به هیچ اصول انسانی قائل نیست و برای رسیدن به اهداف پلیدش دست به هر کار غیر انسانی و وحشیانه می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: این رژیم کودک کش وقتی در رسیدن به اهدافش ناکام می‌شود این چنین اقدامات بزدلانه‌ای را انجام می‌دهد؛ اما باید بداند با این ترورها خللی در مقاومت اسلامی و ادامه راه شهیدان مقاومت ایجاد نخواهند شد.

شهید دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، بامداد چهارشنبه در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

خبرنگار: علی کاوه

انتهای خبر/

کد خبر: 1238634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =