مجلس دوازدهم حمایت دولت‌های اروپایی از اسرائیل را فراموش نخواهد کرد

عضو کمسیون اجتماعی مجلس گفت: مجلس دوازدهم قطعا حمایت‌هایی که در این برهه از جانب کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی می‌شود را در آینده مدنظر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، هاشم خنفری، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با ترور شهید اسماعیل هنیه در گفت‌وگو با ایسکانیوز عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی پس از شکست‌های مفتضحانه و حقیرانه خود در عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق به دنبال جبران این ناکامی‌ها، دست به ترور فرماندهان و رهبران جریان مقاومت می‌زند تا بلکه اندکی از آن شکستی که در پیکره ارتش پوشالی‌اش بوجود آمده را بازگرداند.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: مطمئنا ترور ناجوانمردانه دیپلمات رسمی و سیاسی دفتر حماس فلسطین در پایتخت کشورمان قلب میلیون‌ها نفر از آزادگان جهان را به درد آورد.

وی ادامه داد: این جنایت وحشتناک نشان داد، که رژیم تروریست صهیونیستی از هیچ نهادی برای وحشی‌گری‌های خود ابایی ندارد و بدون در نظر گرفتن قواعد بین‌المللی هر آنچه در فکر پلیدش باشد را انجام می‌دهد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با هتک حرمت به یک مقام رسمی و سیاسی نشان داد که هیچ ارزشی برای جامعه بین‌المللی قائل نیست، همچنین دولت‌ها و کشورهای مدعی آزادی و دمکراسی در جهان با حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر نشان دادند که تمام آن گفتمان عدالتخواهانه و آزادی‌خواهانه، مشتی شعار برای رسیدن به مقاصد خودشان می‌باشد.

خنفری افزود: مجلس دوازدهم قطعا این حمایت‌هایی را که در این برهه از جانب کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی می‌شود، در آینده مدنظر خواهد داشت و فراموش نمی‌کند چه کسانی از این رژیم جنایتکار حمایت کردند.

وی در پایان نسبت به حمایت‌های اعضای کنگره آمریکا و شخص رئیس جمهور این کشور از رژیم اشغالگر اسرائیل عنوان کرد: مطمئنا در کنار نابودی اسرائیل شاهد از بین رفتن یک به یک پایگاه‌های آمریکایی در منطقه به واسته حمایت‌های کورکورانه این کشور از اسرائیل خواهیم بود و به حول قوه الهی این اتفاق به رهبری جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت انجام خواهد گرفت.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید
انتهای خبر/

کد خبر: 1238975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =