رویداد ملی و استارت‌آپ طرح توسعه زنجیره ارزش راهبردی ماهی‌های سردابی برگزار شد

رویداد ملی و استارت‌آپ طرح توسعه زنجیره ارزش راهبردی ماهی‌های سردابی، برای نخستین‌بار به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و با حضور مسئولان، اساتید علمی، پژوهشگران، نخبگان و متخصصین این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، رویداد ملی و استارت‌آپ طرح توسعه زنجیره ارزش راهبردی ماهی‌های سردابی، برای نخستین بار در کشور به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری و با حضور مسئولان، اساتید علمی، پژوهشگران، نخبگان و متخصصین این حوزه برگزار شد.

این رویداد ملی با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، جهاد دانشگاهی، سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تعدادی از دستگاه‌های اجرایی دولتی و مراکز علمی و دانشگاهی استان به وقوع پیوست.

تامین نهاده (تامین نهاده‌ها، تخم چشم زده و خوراک آبزیان)، تولید (مدیریت پرورش، مدیریت بهداشت و مدیریت تغذیه)، برداشت و بسته‌بندی(خرید، بسته‌بندی، صنایع فرآوری و حمل و نقل)، توزیع بازاریابی(بازاریابی، تبلیغات، توزیع و فروش) و مصرف کننده (مصرف، حمایت مشتری، خدمات پس از فروش) از محورهای نخستین رویداد ملی و استارت‌آپ طرح توسعه زنجیره ارزش راهبردی ماهی‌های سردابی بودند.

گفتنی است؛ در این رویداد جمعاً ۲۱ ایده گردآوری شد که از این ۲۱ ایده، تعداد ۱۱ ایده به مرحله دفاع راه یافتند و سه ایده برتر، مورد حمایت معنوی و کسب لوح سپاس همراه با جوایز نقدی به ترتیب ۱۰۰ میلیون ریال، ۷۰ میلیون ریال و ۵۰ میلیون ریال قرار گرفتند.

الهام مقتدایی با ایده محلول درمان باکتری‌های داخلی و زخم خارجی بر پایه نانوفناوری، معصومه حیدری با ایده تکمیل زنجیره ارزش ماهیان سردابی با احداث و راه‌اندازی واحدهای بسته‌بندی آلایش غیرخوراکی، ضایعات آبزیان جهت بسته‌بندی و صادرات به کشورهای مصرف کننده طبق IHR مقصد، احسان یزدان‌پناه با ایده استفاده از پست‌بیوتیک‌ها؛ راهی برای کاهش مصرف آنتی‌بیوتیک در بیماری‌های آبزیان مطابق نظر هیئت داوران به ترتیب، رتبه‌های اول تا سوم کسب کردند.

همچنین صادق نوروزی و محمد کاظمی با ایده‌های مجزا به عنوان ایده‌های شایسته تقدیر و مورد قدردانی قرار گرفتند.

خبرنگار: زهرا آقابابایی

انتهای پیام/

کد خبر: 1238984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =