حمله پهپادی حزب الله لبنان به یکی از مقرهای ارتش رژیم اسرائیل در ایلیت

حزب الله لبنان بامداد امروز دوشنبه از حمله پهپادی به یکی از مقرهای ارتش رژیم اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، جنبش حزب الله لبنان بامداد امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد با مجموعه‌ای از پهپادهای تهاجمی مقر فرماندهی جدید لشکر ۹۱ در پادگان «ایلیت» رژیم صهیونیستی را هدف حمله هوایی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

حمله حزب الله لبنان به ۴ پایگاه ارتش اسرائیل

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم و استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها و در پاسخ به حملات و ترورهای دشمن صهیونیستی در شهرک‌های البازوریه، دیرسریان و حوله در جنوب لبنان، دوشنبه مورخ ۰۵/۰۸/۲۰۲۴ با گروهی از پهپادهای تهاجمی مقر تازه تأسیس لشکر ۹۱ در پادگان «ایلیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان همچنین آمده است که در این حمله ، اماکن و محل استقرار افسران و نظامیان صهیونیست هدف مستقیم قرار گرفته که تعدادی از صهیونیست‌ها کشته و مجروح شدند.

در ارتباط با درگیری های شمال لبنان خبر دیگر اینکه ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یک افسر و یک نظامی این رژیم در جریان حمله اخیر از خاک لبنان به اراضی اشغالی اذعان کرد. منابع لبنانی نیز از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان طی دو نوبت خبر دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =