تصویب سه مصوبه برای جهت‌دهی به فعالیت‌های علمی_کاربردی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای مرکزی دانشگاه جامع علمی_کاربردی بر اساس اختیارات شورا و برای جهت‌دهی به فعالیت‌ها سه مصوبه تصویب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، وزارت علوم در اولین جلسه از دوره پنجم شورای مرکزی دانشگاه با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس شورا، حسین بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی_کاربردی و سایر اعضاء که از میان معاونین و صاحب‌نظران وزارتخانه‌های مختلف با حکم وزیر انتخاب شده‌اند، در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی_کاربردی برگزار شد.

در این جلسه بلندی به عنوان دبیر جلسه، گزارشی از پیشبرد برنامه‌های تحولی طی چند سال اخیر از جمله آمایش آموزش‌های عالی علمی_کاربردی، نظارت هوشمند، آموزش برای اشتغال دانش‌آموختگان بیکار (آباد) و استقرار نظام صلاحیت حرفه‌ای در دانشگاه را ارائه کرد که مورد تایید اعضای شورای مرکزی قرار گرفت. در ادامه پس از اعلام نقطه نظرهای اعضا پیرامون دستور جلسه، سه مصوبه براساس اختیارات شورا به منظور جهت‌دهی به فعالیت‌ها، تصویب شد.

بر اساس مندرجات اساس‌نامه دانشگاه جامع علمی_کاربردی؛ ترکیب پیش‌بینی شده شورای مرکزی به عنوان دومین رکن سیاست‌گذار این دانشگاه بعد از هیئت امنا، مبین تمایز این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها در سیاست‌گذاری حوزه آموزش‌های علمی_کاربردی به لحاظ ارتباط بین بخش‌های مختلف اقتصادی با دانشگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =