کابینه موتور پیشران حرکت یک دولت است

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: : کابینه موتور پیشران حرکت یک دولت است، چنانچه اعضای کابینه از افراد قوی، کارآمد و با آن ویژگی‌هایی ذکر شده از سوی رهبری باشند می‌توانند ما را به سر منزل مقصود برسانند.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، محمدصالح جوکار با اشاره به شروع کار دولت چهاردهم و با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در الگو قرار دادن دولت شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری داشتند و بسیاری از شکاف‌ها و نارسایی‌ها را پر می‌کرد و به اندازه همه کابینه‌ای که در اختیار داشت تلاش می‌کرد.

وی ادامه داد: سفرهای استانی شهید رئیسی شاید برای بسیاری خستگی می‌آورد اما در هر سفری که می‌رفت نسبت به سفر قبلی دید بازتری پیدا می‌کرد و با نشاط‌تر مسائل و کار مردم را حل می‌کرد، گره کشایی از مشکلات مردم برای ایشان افتخار بود و در سایه این گره‌گشایی که هم رضایت خداوند در آن بود و هم شادی قلبی برای خود شهید رئیسی و هم برای مردم بود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حمایت و رضایت مردمی برای نظام و انقلاب اسلامی به عنوان سرمایه اجتماعی اهمیت دارد و ما به دنبال ارتقای جایگاه سرمایه اجتماعی در نظام اسلامی هستیم و این موضوع در شخص شهید رئیسی تبلور پیدا کرده بود و از این رو مقام معظم رهبری مکرراً از شهید رئیسی و عملکرد ایشان تمجید و تعریف می‌کنند و از ایشان به عنوان الگو قلمداد می‌کنند.

وی ادامه داد: قطعاً وقتی الگوسازی می‌شود برای آیندگان و برای ما است، بنابراین ما باید این ویژگی‌ها را در هم زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و هم در حوزه‌های دیگر فرهنگی اقتصادی به کار گیریم، و عمده ذات انسان‌هاست که واقعا برای کشور پیشرفت می‌آورد و گام‌های بلندی برای کشور، نظام، مردم و انقلاب برداشته شود، یقیناً دولت چهاردهم و آقای پزشکیان اگر این ویژگی‌ها را واقعاً تقویت کنند، موفقیت‌های خوبی می‌تواند داشته باشد.

جوکار با اشاره به تأثیر انتخاب درست اعضای کابینه در موفقیت یک دولت گفت: کابینه بخش مهمی از بدنه دولت محسوب می‌شود چرا که کابینه موتور پیشران حرکت یک دولت است، چنانچه اعضای کابینه از افراد قوی، کارآمد و با آن ویژگی‌هایی که رهبری فرمودند از جمله اعتقاد به نظام، انقلاب و ارزش‌ها انتخاب شوند، می‌توانند ما را به سر منزل مقصود برساند.

وی تصریح کرد: اگر اعضای کابینه از افراد و اشخاصی باشند که در حاشیه حرکت می‌کنند و در متن نیستند، قطعا ً این انرژی‌ها به جای اینکه سمت موفقیت‌ها برود به سمت تخریب‌ها خواهد رفت و شاید این حاشیه‌ها بیشتر از متن خود را نشان دهد و کار کشور را مختل کند.

جوکار با بیان اینکه امروز اولویت تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد است، افزود: در این بخش هم باید یک تیم اقتصادی هماهنگ و همراه باید داشته باشیم تا بتوانیم امورات کشور و مردم را به سرانجام برسانیم و ظرفیت‌هایی که وزرای ما داشته و دارند، تعیین‌کننده برای حرکت‌های بزرگ آینده کشور خواهد بود.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1239113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =