نمایش توانمندی‌های بسیج قائمشهر در نمایشگاه اسوه

پایگاه‌های مقاومت بسیج قائمشهر توانمندی‌های خود را در نمایشگاه اسوه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز دوشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۳، دومین نمایشگاه اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج با سیاست‌گذاری فرهنگی و با هدف عرضه دستاوردها، ره‌آوردها و موفقیت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و مساجد شهرستان قائمشهر در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) سپاه قائمشهر آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه شهرستان قائم‌شهر در جریان گشایش نمایشگاه اسوه در گفت‌وگویی با اصحاب رسانه به معرفی الگوهای برتر و موفق از پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات در سطح شهرستان پرداخت.

سرهنگ قزلباش بیان کرد: در این نمایشگاه عملکرد یک ساله طرح محلات مهدوی اعم از پایگاه مقاومت بسیج، مسجد و محله به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود: هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای پویایی، رونق و شکوفایی محلات در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی را از برنامه‌های راهبردی طرح محلات مهدوی عنوان کرد.

قزلباش همچنین گفت: این نمایشگاه در قالب ۱۸ غرفه در حال برگزاری است و از هر حوزه سرزمینی بسیج، یک پایگاه ممتاز و سرآمد، عملکرد و ره‌آوردهای خود را در حوزه‌های گوناگون از قبیل محرومیت‌زدایی، فرهنگی، آموزش، عملیات و اطلاعات، تربیتی و غیره ارائه کرده است.

وی در خاتمه اظهار کرد: تمامی پایگاه‌های شرکت‌کننده در این طرح نمایشگاهی در بخش‌های مختلف عملکردی از لحاظ دارا بودن مساجد اثرگذار و نقش‌آفرین و دارای محلاتی با قرارگاه‌های محله مهدوی فعال، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

نمایشگاه اسوه بسیج قائمشهر تا پنج‌شنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در نوبت صبح از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۹:۰۰ در حسینیه عاشقان ثارالله برای بازدید عموم، برپا خواهد بود.

یادآور می‌شود در آئین بازگشایی این نمایشگاه، علی نیازی اوریمی، دادستان و جواد مولایی قرا فرماندار شهرستان قائمشهر، سرهنگ پاسدار قزلباش را همراهی کردند.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1239194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =