مطالبه‌گری رکن اصلی خبرنگاری است

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به‌ نقش و جایگاه رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به افکار عمومی گفت: مطالبه‌گری از ارکان اصلی کار خبرنگاری است که با توجه به ضرورت پیگیری مسائل و مشکلات جامعه، باید مورد اهتمام ویژه این قشر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از گلستان، مهدی دهرویه عصر سه‌شنبه‌ در آیین تجلیل از خبرنگاران گنبدکاووس به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، افزود: پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات مردم و جامعه باید به صورت مستمر از سوی رسانه‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان گلستان با عقب‌ ماندگی‌های زیادی در حوزه زیرساختی گوناگون مواجه است، اضافه کرد: جبران این عقب ماندگی‌ها تنها در سایه وفاق و همدلی مدیران شهرستانی و همراهی مردم و نیکوکاران و اختصاص اعتبارات ویژه استانی و ملی میسر خواهد بود.

همچنین ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران باتوجه به نقش و جایگاهی که در آگاهی‌بخشی به جامعه دارند، می‌توانند این مسائل را پیگیری کرده و به انجام امور سرعت ببخشند.

وی تصریح کرد: البته مطالبه‌گری رسانه‌ها و خبرنگاران باید مطابق مصالح ملی و کمک کننده به امیدافزایی در مردم باشد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شد اما عقب‌ ماندگی‌های زیرساختی تاریخی منطقه زیاد است.

وی افزود: به عنوان مثال علاوه بر کمبود منابع آب آشامیدنی در مناطق مرزی و برخی روستاهای گنبدکاووس، شبکه آب شرب این شهر هم فرسوده و قدیمی است که برای بهسازی آن ۲۰ تا ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دهرویه، همچنین تلاش برای کاهش تنش آبی، افتتاح مرحله نخست طرح ملی جمع‌آوری فاضلاب شهری، ساماندهی حوزه آرد و نان، تخریب آب‌بندان‌ غیرمجاز، راه‌اندازی آنژیوگرافی و جراحی قلب و اقدامات عمرانی در حوزه راه‌ و مسکن را از جمله اقدامات دولت قبل در شهرستان گنبدکاووس برشمرد.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیران دولت خادم مردم هستند و تا آخرین روز مسئولیت خود باید صادقانه و خالصانه در خدمت مردم باشند. دهرویه با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های فعالان این حرفه، بر لزوم بررسی دقیق مسائل و اطلاع رسانی صحیح وقایع و اخبار توسط اصحاب رسانه گنبدکاووس تاکید کرد.

در پایان این آیین از خبرنگاران حاضر با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

خبرنگار: رضوان سادات حسینی مهر

انتهای خبر/

کد خبر: 1239235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =