واکنش سریع رئیسی برای نجات یک کارخانه

تیتر کوچک یکی از صفحات نظر رئیسی را جلب کرد. «آقای رئیسی! چه نشسته اید که کارخانه دارویی با بیش از پانصد کارگر در حال تعطیل شدن است!»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، قوه قضائیه تعریفی به نام حمایت از تولید نداشت؛ تا اینکه آقای رئیسی آمد سرکار. برای تعطیل نشدن کارخانه ها ورود جدی میکرد و تا مسئله حل نمی شد دست نمی کشید.

طبق عادت هر روزه اش، چند دقیقه ای روزنامه ها را ورق می زد و مطالب مهمشان را می خواند. تیتر کوچک یکی از صفحات نظرش را جلب کرد.

«آقای رئیسی! چه نشسته اید که کارخانه دارویی با بیش از پانصد کارگر در حال تعطیل شدن است!»

روزنامه را گذاشت کنار روی میز و فورا دستور پیگیری را صادر کرد: «آقایون! میرید ببینید مشکل کجاست. مسئله رو هرطور شده حل می کنید. خط تولید نباید بخوابه، اون همه کارگر نباید بیکار بشن!»

فردا ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح، دم در کارخانه بودیم. پلیس آمد بود برای پلمپ و توقیف اموال. مسئولین استان را جمع کردیم. جلسه چند ساعته همان جا برگزار شد و تا ساعت چهار، مسئله به خیر و خوشی برطرف شد. برای بدهی های کارخانه وقت گرفتیم، قرض کردیم تا خط تولید راه بیفتد. همان روزنامه صبح فردا درشت تیتر زد: «واکنش سریع قوه قضائیه برای نجات یک کارخانه»

راوی: سعید عمرانی، معاون قضایی سابق دادستان کل کشور

متن فوق، خرده روایتی از سبک زندگی شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی است که در کتاب «رئیسی عزیز» آورده شده است.

این کتاب از اولین کتاب هایی است که به زندگی شهیدجمهور سید ابراهیم رئیسی پرداخته و با قلم فائزه سعادتمند و به تلاش انتشارات حماسه یاران در ۲۰۰ صفحه راهی بازار نشر گردیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =