شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جناحی نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: این شورای یک نهاد عمومی غیردولتی است که هیچ‌گاه وابسته به دولت‌ها نبوده و هیچ‌وقت جناحی عمل نکرده است. بیشترین کار را مردم و نهادهای مردمی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ غلامحسین شهسواری در نشستی مطبوعاتی که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۱۰ ماه گذشته زنان و کودکان در غزه بی‌رحمانه به شهادت رسیدند و نباید بگذاریم اتفاقات غزه به فراموشی سپرده شود. گرچه دشمن در تلاش برای به فراموشی سپردن است. بنابراین خبرنگاران که فریاد رسای جامعه هستند باید در این زمینه اقدام کنند.

وی بیان کرد: خبرنگاران بازوان توانمند برای انعکاس اخبارند و اعتقاد قلبی من این است که اگر مناسبتی ماندگار شده، حاصل زحمات خبرنگاران است که بی‌منت در این مسیر قدم برمی‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: ۱۲ مرداد سالروز فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود. این شورا نقش مهمی در هماهنگی، راه‌اندازی و مدیریت برنامه‌ها و راهپیمایی‌ها در راستای پاسداشت انقلاب اسلامی دارد. امسال چهل‌ و چهارمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و این نهاد در طول ۴۴ سال گذشته در صراط مستقیم انقلاب و رهبری قرار گرفته و از این مسیر خارج نشده است. این شورا مؤذن انقلاب اسلامی است که به مردم فراخوان می‌دهد و بیشترین نقش را مردم انقلابی ایفا می‌کنند.

شهسواری توضیح داد: شاهدیم جنایت ضدبشری و حوادث تلخی در غزه اتفاق افتاده و نزدیک به ۴۰ هزار نفر که بیشترین آنها کودکان مظلوم غزه بودند به شهادت رسیدند؛ اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری راهپیمایی و تجمعات نگذاشته است که این جنایت‌ها به فراموشی سپرده شود. در مرکز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز راهپیمایی جمعه‌های خشم برگزار می‌شود و تاکنون در استان قزوین ۱۵ راهپیمایی جمعه خشم برگزار شده است.

وی گفت: چنین تجمعاتی در حمایت از مردم غزه و فلسطین، کوچکترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم و به جهانیان این حمایت را اعلام می‌کنیم، البته که حمایت عمومی از مردم مظلوم غزه فقط در ایران اسلامی نیست و امروزه می‌بینیم در بسیاری از کشورهای اروپایی مردم آزادی‌خواه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی‌هایی را برگزار می‌کنند تا در نقاط مختلف عالم، فریادگر مردم مظلوم غزه باشند.

او با اشاره به اینکه دشمن هر وقت در میدان کم آورد به ترور رو می‌آورد، بیان کرد: با ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، مقام معظم رهبری اعلام کردند خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم. امیدواریم این امر تحقق پیدا کند تا همه دشمنان عالم بفهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مواضع خود ایستاده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: براساس برنامه‌های تقویمی ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۲۴ مورد برنامه برگزار می‌کنیم که این موارد از ۱۲ فروردین تا راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام می‌شود.

خبرنگار: نیلوفر معصومی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =