واکنش عارف به در آغوش گرفتن ۲ ورزشکار ایرانی

معاون اول رئیس جمهور با تبریک پیروزی جوانان ایرانی در المپیک پاریس گفت: انسان از دیدن رفتار و کردار جوانان ایرانی با یکدیگر در صحنه المپیک احساس غرور می کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ «محمدرضا عارف» معاون اول رئیس جمهور در آیین تکریم و معارفه معاونان امور مجلس دولت های سیزدهم و چهاردهم که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: به ورزشکاران عزیز کشورمان تبریک می‌گویم که در المپیک در دو صحنه پیروز شدند یکی صحنه رقابت بود که در خیلی از موارد ما برای اولین بار به این پیروزی رسیده بودیم.

بیشتر بخوانید:

المپیک ۲۰۲۴ پاریس| ناهید کیانی، اولین بانوی نقره‌ای ایران

وی در ادامه با بیان اینکه فراتر از آن در صحنه اخلاق بود که آدم احساس غرور می‌کرد، تصریح کرد: انسان وقتی رفتار و کردار ورزشکاران را نسبت به جوانان هموطن خود می‌دید، جوانانی که به هر دلیلی تصمیم به مهاجرت گرفتند که حق هر فرد است.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: پیام این جوانان این بود که مام وطن آمادگی کامل برای پذیرش فرزندان خود را دارد؛ انشاءالله شاهد مهاجرت معکوس باشیم؛ جوانان برجسته و زبده و هموطنان عزیز که به هر دلیل مهاجرت کردند، افتخار خدمتگزاری آنها در داخل کشور را پیدا می‌کنیم.

دولت‌ها باید حق ارائه طرح مجلس را به رسمیت بشناسند

عارف بیان کرد: همه ما باید در یک فضای رفاقتی برای تعالی و پیشرفت کشور که مبنای آن قانون است، جلو برویم. در همه مجالس دنیا، تعدادی لایحه در دستور کار قرار می‌گیرد که روند دقیق کارشناسی دارد.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: دستگاهی که نیاز به حکم یا اختیاری دارد، ایده خود را مطرح می‌کند تا دولت آن را تبدیل به لایحه کرده و تقدیم مجلس کند. قانون اساسی نیز به نمایندگان اجازه ارائه طرح داده است. همه دولت‌ها باید این حق را به رسمیت بشناسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =