۳ سارق سابقه‌دار تهران دستگیر شدند

صبح امروز صحنه بازسازی سرقت از منزل در محله خیابان امام خمینی با حضور رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، شاکی و متهمان در محل سرقت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ باحضور در این بازسازی صحنه جرم گفت: همکاران پرتلاشم در پایگاه 8 آگاهی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۳ نفر سارق سابقه دار حرفه ای که اقدام به سرقت منزل کرده بودند را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات قتل هولناک در همدانک / ۵ نفر خانواده جان باختند

وی افزود: این سارقان سلاح گرم به همراه داشتند که طی چندروز گذشته دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: یکی از این سارقان هنگام مواجه با پلیس قصد فرار داشت که ماموران پلیس با استفاده از قانون به کار گیری سلاح این فرد را مجروح و دستگیر کردند.

وی افزود: تاکنون این سارقان به ۱۵ سرقت از منزل اعتراف کرده و ۱۵ شاکی نیز دارند. این افراد از خانه مردم پول، طلا و هر وسیله گران قیمتی که می دیدند را سرقت می کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: روش این سارقان به این شکل بود که صبح ها حدود ساعت ۸ تا۱۱ خانه های خالی را شناسایی می کردند و با تخریب در، وارد منازل شده و اقدام به سرقت می کردند که این سارقان سابقه دار تحویل مراجع قضایی شدند.

گودرزی خطاب به سارقان هشدار داد: به مجرمانی که جرایم خشن انجام می دهند هشدار می دهم که حداکثر مجازات در کمترین زمان ممکن در انتظار آنهاست و بهتر است هرچه زودتر دست از این اقدامات مجرمانه بردارند.

همه اموال قیمتی‌ام را سرقت کردند

شهروندی که خانه وی توسط این افراد سرقت شده بود به ایسنا گفت: آبان ماه سال گذشته بود که برای انجام کاری صبح زود از خانه رفتم. ساعت حدود ۱۱ بود که برگشتم و دیدم در خانه شکسته است.

وی افزود: وارد خانه شدم و همه چیز به هم ریخته بود، آنجا بود که متوجه شدم خانه ام مورد سرقت قرار گرفته است.

این مالباخته ادامه داد: من حدود ۵۰۰ میلیون تومان طلا داشتم که به سرقت رفته بود. همچنین وسایل قابل حمل دیگری مانند لپ تاپ و تلفن همراهی که دد خانه داشتیم نیز به سرقت رفته بود.

وی افزود: خانه ما قفل کتابی و در آکاردئونی داشت که متاسفانه سارقان توانسته بودند آنها را بشکنند.

یکی از این متهمان نیز به ایسنا گفت: صبح ها به همراه همدستم در محلات مختلف قدم می زدیم و زنگ خانه‌ها را می زدیم. اگر کسی جواب می‌داد فرار می کردیم.

وی افزود: اما اگر کسی جواب نمیداد به تصور اینکه کسی در خانه نیست، وارد خانه‌ها می شدیم و درها را تخریب می کردیم.

این متهم اظهار کرد: هرچیز قیمتی که می‌دیدیم برمی‌داشتیم و در بازار به راحتی می‌فروختیم. من نمیدانم چقدر از این راه پول درآوردم اما چندسال است که کارم همین است.

این سارق سابقه دار گفت: من سال‌ها است که سرقت از منزل انجام می دهم. سه بار نیز دستگیر شدم و حبسش را هم کشیدم اما امروز هم پشیمانم و هم پیر شده‌ام و دیگر دست به سرقت نمی‌زنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =