راه‌اندازی ایستگاه متروی دانشگاه آزاد علوم‌وتحقیقات تا ۱۸ ماه آینده

مجری طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم و تحقیقات از افتتاح ایستگاه مترو در نزدیکی این دانشگاه و بیمارستان فرهیختگان تا ۱۸ ماه آینده خبر داد.

مصطفی قاضی مرادی مجری طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره احداث ایستگاه مترو در نزدیکی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات اظهار کرد: این ایستگاه مترو در نزدیکی این دانشگاه و رو به روی سازمان مرکزی قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

تله‌کابین دانشگاه علوم‌وتحقیقات مهرماه افتتاح می‌شود

وی درباره زمان افتتاح ایستگاه مترو در دانشگاه علوم و تحقیقات بیان کرد: شهرداری تهران پیش بینی کرده است که مدت زمان لازم برای طرح احداث ایستگاه مترو حدود ۱۸ ماه باشد. البته ما پیش بینی می‌کنیم این مدت تا ۲ سال نیز طول بکشد.

قاضی مرادی تصریح کرد: حال حاضر کارگاه احداث ایستگاه متر دانشگاه علوم و تحقیقات در مکان مورد نظر یعنی ضلع شمال غرب میدان دانشگاه مستقر شده است. این ایستگاه سه در ورودی و خروجی خواهد داشت که شامل ورودی و خروج به سازمان مرکزی، علوم و تحقیقات و بیمارستان فرهیختگان است.

مجری طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم و تحقیقات عنوان کرد: به گفته مسئولان شهرداری تهران تا ۱۸ ماه دیگر ایستگاه مترو علوم و تحقیقات پایان می‌یابد. کم یا زیاد شدن زمان اتمام پروژه دست ما نیست. بنابراین خوش قولی یا بد قولی در این باره نیز خارج از وظایف و اختیارات ما است. دانشگاه آزاد اسلامی برای تسریع و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه ساخت ایستگاه مترو نهایت همکاری را با شهرداری تهران داشته است. در این باره حتی تامین تجهیز کارگاه را دانشگاه آزاد اسلامی انجام داده و در اختیار شهرداری تهران گذاشته است.

وی در پایان خاطر نشا کرد: شهرداری تهران معمولا احداث ایستگاه‌های مترو و طرح‌های ذیل آن را سریع انجام می‌دهد و نمی‌گذارد که مشمول گذر زمان شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =