دشمن تو دهنی سختی از جمهوری اسلامی می‌خورد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان ایران اسلامی و حتی رژیم غاصب صهیونیستی می‌داند که حتما تو دهنی سختی از ناحیه بازدارندگی جمهوری اسلامی در پاسخ به جنایتش در کشورمان خواهد خورد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری شب گذشته در نخستین اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای غریب اسارت با اشاره به اینکه خون شهیدان، بصیرت و ولایت‌مداری مردم جرأت را از دشمنان برای تعدی و تجاوز به ایران گرفته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بازدارندگی خود را به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه با عزت و اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند، افزود: انقلاب اسلامی پس از هشت سال دفاع مقدس با قدرت به مسیر پرافتخار و عزتمند خود ادامه داده و روز به روز جایگاه نظام جمهوری اسلامی در سطح جهان و بین‌الملل ارتقا یافته است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دوران دفاع مقدس ثمرات و دستاوردهای زیادی برای این نظام و کشور به دنبال داشت، افزود: آثار و ثمره خون پاک شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگان و جان‌برکفان این نظام و انقلاب را در موفقیت و سربلندی کشور در بیشتر عرصه‌ها و بخش‌های مختلف در کشور می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و توانایی‌های نظامی در کشور ادامه داد: نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها کمبودی در تسلیحات نظامی ندارند بلکه علاوه بر تأمین ده‌ها سال نیاز خود، قابلیت صادرات این تسلیحات نیز دارند.

سیاری با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در ایران و به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه گفت: دشمنان ایران اسلامی و حتی رژیم غاصب صهیونیستی می‌داند که بدون شک تودهنی سختی از ناحیه بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایتش در کشورمان خواهد خورد.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1239671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =