ضرغامی: هیچ محدودیتی برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور وجود ندارد

وزیر میراث فرهنگی گفت: هیچ محدودیتی برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور در ایران وجود ندارد و ما باید همچون پل سرعین، سعی کنیم پل‌های محبت بین ملت‌ها را افزایش دهیم.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزت‌الله ضرغامی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح پل سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین اظهار داشت: پل سه طبقه‌ای که از لحاظ ارتفاع و طول و سازه منحصر به فرد دارای ویژگی‌های خاص است، شرایطی را فراهم کرده تا هر ایرانی یک بار به دیدن این پل بیاید.

وی به راه‌اندازی این پل در منطقه ورگه‌سران و بهره‌گیری اهالی روستاهای همجوار از تولید ثروت این پروژه گردشگری اشاره کرد و گفت: پل در موقعیت خاص و ویژه با تلاش مهندسان و کارگران در سخت‌ترین شرایط در کمتر از یک سال اجرایی و عملیاتی شده و باید به طراحان، مهندسان و مدیران این مجموعه گردشگری آفرین و احسنت گفت.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: این پل موقعیت خاصی را برای گردشگری سرعین فراهم کرده تا ما بتوانیم در فازهای دیگر اقامتگاه‌های متناسب با منطقه کوهستانی ایجاد و در فصول سرد سال نیز پذیرای میهمانان و گردشگران باشیم.

ضرغامی به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در فاز اول این پل اشاره کرد و افزود: در فازهای بعدی نیز قرار است به همین میزان منابع صرف توسعه گردشگری منطقه شود که این خود ظرفیت فوق‌العاده‌ای را برای رونق گردشگری در روستاها، بخش‌ها و شهر سرعین به وجود می‌آورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خود اهالی از این سرمایه‌گذاری گردشگری سود خواهند برد و انتظار می‌رود با رفتار و کردار شایسته میزبان گردشگران داخلی و خارجی در این مجموعه باشیم تا تولید ثروت و اشتغال بیشتری را در صنعت پاک و پرتحرک گردشگری نظاره‌گر باشیم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مراحل سخت و پیچیده طراحی و اجرای این پل در یک سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: قطعا سایت‌های معرفی ظرفیت‌های گردشگری این کلیپ‌ها و ویدئوها را پخش خواهند کرد که خود این امر به معرفی پل خاص ورگه‌سران و حضور گردشگران در این منطقه کمک خواهد کرد.

ضرغامی به طراحی پیچیده و فنی این پل همراه با زیرساخت‌های مناسب آن اشاره کرد و یادآور شد: سعی ما بر این خواهد بود تا احداث چنین پل‌هایی را رونق بخشیده و به جذابیت‌های حوزه گردشگری بیفزاییم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نگاه دولت سیزدهم در جذب گردشگران خارجی و حمایت از حضور ایرانیان خارج از کشور اشاره کرد و گفت: هیچ محدودیتی برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور در ایران وجود ندارد و ما باید همچون پل سرعین، سعی کنیم پل‌های محبت بین ملت‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =