۶ مدال کاروان ایران در پاریس سهم دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی

بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا در حالی در پاریس به پایان رسید که شش مدال از ۱۲ مدال کاروان ورزشی ایران، سهم دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ۲۰ المپین کاروان ۴۰ نفره اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۴ پاریس از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بودند که افتخارآفرینی کردند. در این میان، «آرین سلیمی»، «محمدهادی ساروی»، «ناهید کیانی»، «امیرحسین زارع»، «حسن یزدانی» و «امیرعلی آذرپیرا» المپین های مدال‌آور دانشگاه آزاد اسلامی هستند که برگ زرین دیگری به تالار افتخارات ورزش دانشجویی کشور اضافه کردند. آنان در رشته های تکواندو و کشتی فرنگی و آزاد، دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز کسب کردند و پرچم پرافتخار کشورمان را در قلب اروپا به اهتزار درآوردند.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک افتخارآفرینی دانشجویان ورزشکار در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: باعث مسرت و افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر موفقیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی، در ورزش دانشجویی، قهرمانی و ملی نیز هچون نگین می درخشد و امیدواریم موفقیت های قهرمانان ورزشی این دانشگاه در عرصه‌های داخلی و بین المللی به ویژه در پارالمپیک پاریس، بیش از پیش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =