ماجرای زندگی عجیب و شگفت‌انگیز کوچک‌ترین فرزند استیو جابز + عکس

در ظاهر ایو، کوچک‌ترین دختر استیو جابز، زندگی ایده‌الی دارد که بیشتر مردم آرزوی آن را دارند!

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به‌عنوان کوچک‌ترین دختر استیو جابز، بنیان‌گذار شرکت اپل، بسیاری تصور می‌کنند ایو دختری لوس است که بدون هیچ مشکلی در زندگی بزرگ شده است. با این حال، زندگی این دختر ۲۶ ساله آن طور که انتظار دارید نیست!

بیشتر بخوانید:

مغز استیو جابز در هنگام مرگ 27 ساله بود

به نقل از دیلی میل، از کودکی زندگی متواضعانه‌ای داشت و سخت کار کرده است تا حرفه مدلینگ خود را آغاز کند. در واقع ایو حتی یک دلار هم از ثروت میلیاردی مادر و پدرش به ارث نخواهد برد! استیو و لورن، همسرش، در مارس ۱۹۹۱ ازدواج کردند و سه فرزند دارند: رِید، بزرگ‌ترین پسرشان که در همان سال به دنیا آمد، آرین، اولین دخترشان که متولد ۱۹۹۵ است و ایو که در سال ۱۹۹۸ به دنیا آمد.

استیو و لورن سه فرزندشان را در یک کلبه ساده و با محدودیت‌های مختلف بزرگ کردند. والتر آیزاکسون در کتاب زندگی‌نامه خود درباره استیو جابز، کوچکترین فرزند خانواده جابز را دختری پر شر و شور، با اراده و بامزه توصیف کرده است. به گفته این نویسنده، ایو در کودکی اغلب از دستیار پدرش می‌خواست قرار ملاقاتی برای او تأیین کند تا بتواند زمان بیشتری با پدرش بگذراند.

خانه ساده استو جابز در خیابان مرفه و مشهور پالو آلتو در کالیفرنیا قرار دارد. این خانه پر از گل‌های وحشی و درخت‌های میوه است. به گزارش لس آنجلس تایمز این خانه هفت خوابه با مساحت ۵۳۶ متر مربع در دهه ۱۹۳۰ ساخته شده است. گفته می‌شود که بنیانگذار میلیاردر اپل، علیرغم ثروتش تمام تلاش خود را کرد تا فرزندانش را به دور از تجملات تربیت کند. خانواده جابز حتی نگهبان و راننده هم نداشتند. استیو جابز وجود این که یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فناوری دنیا را مدیریت می‌کرد، برای استفاده فرزندانش از اینترنت، کامپیوتر و حتی تلفن همراه محدودیت‌هایی سفت و سختی قائل بود.

ماجرای زندگی عجیب و شگفت‌انگیز کوچک‌ترین فرزند استیو جابز

استیو در سال ۲۰۱۱، زمانی که ایو ۱۲ ساله بود، بر اثر سرطان لوزالمعده درگذشت و در زمان مرگ حدود ۱۰.۵ میلیارد دلار ثروت داشت. با این حال هیچکدام از فرزنداش ارثی از ثروت پدرشان دریافت نخواهند کرد. استیو جابز پیش از مرگ تمام ثروتش را به همسرش واگذار کرد؛ لورن نیز در سال ۲۰۲۰ فاش کرد قصد ندارد به هیچکدام از فرزندانش ارثی بدهد. لورن در مصاحبه با نیویورک تایمز فاش کرد شوهرش پیش از مرگ به صراحت گفته بود تصمیم ندارد به فرزندانش ارثی بدهد و می‌خواهد فرزندانش خودشان کار کنند.

در حالی که رید و ارین هر دو زندگی نسبتاً خصوصی به دور از توجه رسانه‌ها دارند؛ ایو حرفه مدلینگ را انتخاب کرده است. او مانند والدینش از دانشگاه استنفورد در رشته علوم، فناوری و جامعه فارغ التحصیل شده است و پس از اتمام تحصیلاتش در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار در هفته مد پاریس برای برند کوپرنی بر روی صحنه رفت. ایو فاش کرده است هرگز حرفه مدلینگ را برای خودش پیشبینی نمی‌کرد، اما زمانی که برای حضور بر روی صحنه دعوت شد این فرصت را از دست نداد. ایو از آن زمان با برندهای مشهور و معتبری همکاری کرده است.

ایو یک سوارکار باتجربه نیز هست و در مارس ۲۰۱۷ در تالار مشاهیر رشته پرش با اسب به عنوان سوارکار ماه انتخاب شد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان پنجمین سوارکار برتر زیر ۲۵ سال معرفی شد. اکنون ایو بیش از ۴۱۸ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد؛ جایی که او اغلب سبک زندگی مجللش را به نمایش می‌گذارد. ایو در مصاحبه با مجله ونیتی فیر از تصمیم خود برای ایجاد تغییر در دنیا خبر داد. البته این مدل جوان هنوز مطمئن نیست چگونه می‌تواند این کار را با موفقیت انجام دهد.

هری چارلز، ورزشکار المپیک، نامزد کنونی ایو است. ایو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای تشویق نامزدش در سکو تماشاگران دیده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =