خبرگزاری ایسکانیوز مجموعه‌ای تعالی بخش و تحول آفرین

علیرضا طوسی گفت: جامعه و دانشگاه در این برهه به شدت نیازمند خدمات ارزشمند خبرنگارانی است که با دلسوزی، صداقت و نگاه تحولی فعالیت خود را انجام می‌دهند و قطعا در این زمینه تأثیر خود را در جامعه خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، علیرضا طوسی، معاون طرح و برنامه حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسکانیوز خراسان‌شمالی، ضمن عرض خداقوت و تبریک روز خبرنگار با مدیرمسئول دفتر استانی خبرگزاری ایسکانیوز در خراسان‌شمالی حول محور فعالیت‌های خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و در ادامه ابراز امیدواری کرد. تداوم فعالیت‌های این چنین در راستای آگاهی بخشی به جامعه و جامعه دانشگاهی بسیار کمک کننده و مفید خواهد بود.

وی اظهار کرد: جامعه و دانشگاه در این برهه به شدت نیازمند خدمات ارزشمند خبرنگارانی است که با دلسوزی، صداقت و نگاه تحولی فعالیت خود را انجام می‌دهند و قطعا در این زمینه تأثیر خود را در جامعه خواهند گذاشت.

این مقام مسئول ادامه داد: از زمانی که ایسکانیوز در کنار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کار خود را آغاز کرده است شاهد تحولات سازنده و مفیدی بودیم که در نتیجه آن، تولیدات و محتواهای بسیار فاخری به ارمغان آمده است.

دکتر طوسی در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی صاحب یک برنامه استراتژیک پنج ساله است، عنوان کرد: در نتیجه برنامه تحول و تعالی، دانشگاه باید به تحولاتی برسد و یکی از مهم‌ترین ابزار برای بیان و به تصویر کشیدن این تحول‌زایی و برنامه تعالی بخشی مجموعه‌هایی مانند ایسکانیوز است و انتظار می‌رود در معرفی برنامه‌هایی که شاید کمتر بیان شده است فعالیت بیشتری داشته باشید چرا که مجموعه دانشگاه در بخش معرفی برنامه به شدت نیازمند کمک شماست.

وی در پایان افزود: در سطح استان سعی کنید نسبت به کارهای تحولی که بیان می‌شود، حساس شوید و کارها را به سمتی ببرید که مدیران ترغیب شوند تا با انگیزه بالا به سمت صنعت حرکت کنند.

خبرنگار: فائزه سعادتی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =