ارتش رژیم صهیونیستی توان پیروزی در برابر ایران و حزب الله را ندارد

ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی ارتش این رژیم در جنگ همزمان با محور مقاومت و هراس صهیونیست‌ها از حمله ایران و حزب الله اذعان کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته و کارشناس نظامی رژیم اسرائیل به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم درباره همراهی نکردن با سیاست های «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا هشدار داد و گفت: اگر نتانیاهو به (خواست) رئیس جمهور بایدن پاسخ مثبت ندهد و با او همراهی نکند، ما در نبرد تنها خواهیم ماند. ارتش ما توان پیروزی کامل به تنهایی را ندارد و نجات و بقای اسرائیل زیرسئوال خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش ایران به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی

در همین پیوند، «یوسی هدار» تحلیلگر رسانه صهیونیستی «هاآرتص» نیز به نتانیاهو حمله کرد و گفت: سخن نتانیاهو درباره پیروزی مطلق عوام فریبی و نیرنگ بازی آشکار است. این در راستای فریب دادن اسرائیلی هاست.

این تحلیلگر افزود: نتانیاهو باید بفهمد که وقتی ظرف ۱۰ ماه نتوانسته بر حماس در نوار غزه پیروز شود، دیگر هم پیروز نخواهد شد.

نتانیاهو پیش از این گفته بود: اسرائیل تنها یک راه پیش روی خود دارد و آن تحقق پیروزی قاطع است و این یعنی از بین بردن توانمندی‌های نظامی و حاکمیت حماس و آزادی اسرای موجود در آنجاست، این پیروزی هم محقق می‌شود، اجرای دستورات نخست وزیر برای همه از جمله گالانت الزامی است.

این درحالی است که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه وعده های «پیروزی مطلق» نتانیاهو در جنگ کنونی را یاوه خواند و گفت که او شجاعت اتخاذ تصمیمات سخت را ندارد.

سخنان گالانت از جلسه ای که پشت درهای بسته برای گزارش به اعضای کمیسیون امنیت و سیاست خارجی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برگزار شد، به رسانه های رژیم صهیونیستی درز پیدا کرد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بعد از اینکه گالانت در جلسه کمیسیون امنیت و سیاست خارجی کنست اعلام کرد که دستیابی به پیروزی قاطع یاوه‌ای بیش نیست، نتانیاهو از طریق دفتر نخست وزیری بیانیه‌ای شدید اللحن علیه وزیر جنگ رژیم اسرائیل صادر و در اختیار رسانه‌های این رژیم قرار داد.

کد خبر: 1239931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =