ایسکانیوز به‌خوبی توانسته در مسائل مختلف کنشگری کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: مجموعه مدیریت ایسکانیوز در استان خوزستان علاوه بر پرداختن به مسائل تخصصی حوزه دانشجو و دانشگاه، به خوبی توانسته در حوزه‌های معضلات فرهنگی و اجتماعی در سطح استان کنشگری کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، علی افروس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در نشست با اعضای دفتر باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در استان خوزستان ضمن تبریک بمناسبت روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: در این مدت یکساله خوشبختانه شاهد ایجاد تحول و دگرگونی مجموعه ارزشمند خبرگزاری ایسکانیوز در سطح کشور و به تبع آن در سطوح استانی و شهرستانی بودیم که این تغییر مطمئنا نشأت گرفته از یک کار تیمی خوب و مدیریت کارآمد می‌باشد.

وی افزود: مجموعه مدیریت ایسکانیوز در استان خوزستان علاوه بر پرداختن به مسائل تخصصی حوزه دانشجو و دانشگاه، به خوبی توانسته در حوزه‌های معضلات فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان‌ها کنشگری کند و این مسئله بصورت محسوس در استان قابل روئیت می‌باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به نوع فعالیت و رسالت خبرنگاران عنوان کرد: حُسن کار یک خبرنگار انتقاد است، اما از نوع انتقاد سازنده و انتقادی که مخاطب را به تکاپو بیاندازد و موجب رشد و آبادانی سیستم مدیریتی در یک سازمان شود.

وی ادامه داد: همه مسئولین باید قدردان نقدهای به جا و منصفانه و دقت نظرهای خبرنگاران باشند و در موضوعات مختلف قدر این زحمات را بدانند، چرا که خبرنگاران پیش‌قراولان حفظ ارکان نظام و مرزهای فرهنگی هستند.

در پایان محمدعلی بنی سعید مدیر باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در استان خوزستان به تشریح برخی فعالیت‌های انجام شده توسط این دفتر در طول یکسال گذشته پرداخت.

لازم به ذکر است پس از پایان این نشست با اهدای لوح و هدیه‌ای ویژه از مجموعه ایسکانیوز توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و مدیرکل روابط عمومی این دانشگاه تقدیر بعمل آمد.
خبرنگار: مهساعزیزی
انتهای خبر/

کد خبر: 1240019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =