پرداخت ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی، از پرداخت هزار و ۸۳۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد استان خراسان‌شمالی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان‌شمالی، مجید الهی‌راد، در چهارمین همایش ملی قرض نیکو با ارائه گزارشی از عملکرد صندوق امداد ولایت در سال جاری، اظهار کرد: از ابتدای امسال بالغ بر هزار و ۸۳۹ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌شمالی و سایر نیازمندان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی گفت: از این تعداد هزار و ۱۸۵ فقره وام کارگشایی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ۱۲۱ فقره وام اشتغال به ارزش ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ۳۷۸ فقره تأمین مسکن به ارزش ۱۴ میلیارد تومان، ۹۸ فقره در قالب امور فرهنگی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ و ۵۷ فقره وجوه اداره شده به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

الهی‌راد، میزان کل تسهیلات پرداخت شده از ابتدای تاسیس این صندوق در استان را ۳۶۱ میلیارد تومان به تعداد ۴۱ هزار و ۴۰۳ فقره اعلام کرد و گفت: بیشترین میزان پرداخت تسهیلات با یک هزار و ۱۷۲ میلیارد ریال به تعداد ۲۶ هزار و ۶۱۹ فقره در سرفصل تسهیلات کارگشایی پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه در استان یک شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت فعالیت دارد، تصریح کرد: علاوه بر این شعبه، در دفاتر ادارات کمیته امداد استان نیز ۱۱ باجه عامل صندوق، خدمات تسهیلات، پرداخت و سایر خدمات را به مراجعان ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق تا ۱۰ میلیون تومان هیچ‌گونه کارمزدی اخذ نمی‌شود، افزود: برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز ۳ درصد، فقط یک بار به عنوان کارمزد دریافت می‌شود.

الهی راد خاطر نشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح‌های این صندوق آشنا شوند و همچنین از طریق مراجعه به شعبات و یا دفاتر کمیته امداد در استان خراسان‌شمالی نسبت به مشارکت در طرح‌های این صندوق و به‌ویژه طرح قرض ماندگار (کمک به قرض‌الحسنه) مشارکت کنند.

خبرنگار: انسیه حاتمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =