حمایت مجمع نمایندگان مازندران از وزرای پیشنهادی مازندرانی

مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی از اسکندر مومنی و سیدرضا صالحی امیری گزینه‌های مازندرانی وزارت در کابینه دولت چهاردهم حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، علی کشوری، نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز با توجه به در جریان بودن روند بررسی اهداف و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد عنوان کرد: با توجه به سوابق انقلابی و اجرایی‌ اسکندر مومنی، وی را گزینه‌ای مناسب برای تصدی وزارت کشور می‌دانم.

وی تأکید کرد: انتخاب مومنی می‌تواند منجر به تحولات مهمی در مدیریت کشور شود و این امر نیازمند حمایت و رای اعتماد نمایندگان مجلس از وی است.

عضو کمیسیون اصل نود درباره معرفی کابینه دولت چهاردهم گفت: تا این لحظه، جلسات متعددی را برای بررسی دقیق اعضای کابینه برگزار کردیم که از صبح امروز ۴ وزیر پیشنهادی با شرکت در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ برنامه‌های خود را ارائه کردند.

نماینده خانه ملت در ادامه ضمن بیان نظر خود مبنی بر اینکه انتخاب ایشان بسیار مثبت و امیدوارکننده است، تشریح کرد: مؤمنی با توجه به تجربیات گسترده و نگاه انقلابی خود در زمینه‌های مختلف و همچنین سوابق ارزشمندی که در دوران دفاع مقدس و حوزه‌های اجرایی، به ویژه در بخش انتظامی دارد، توانسته در هر مسئولیتی که بر عهده داشته، تحولات چشم‌گیری را ایجاد کند.

وی افزود: اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی از دو گزینه مازندرانی پیشنهادی رئیس جمهور، آقایان اسکندر مؤمنی برای تصدی وزارت کشور و سیدرضا صالحی امیری برای تصدی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی حمایت خواهد کرد.

همچنین کشوری خبر داد: صالحی امیری و مومنی اخیراً با حضور در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی برنامه‌های خود را برای استان و حوزه انتخابیه تبیین کرده و نسبت به سوالات نمایندگان مازنی پاسخ‌ دادند.

کشوری بیان کرد: تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان با تاکید بر ضرورت همگرایی و وفاق در حمایت از گزینه‌های بومی مازندران برای ورود به کابینه حمایت تمام قد خود را از آنها انجام خواهند داد.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1240139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =