تصمیم هیأت تیراندازی مازندران برای احداث سایت مرکزی تیراندازی

رئیس هیأت تیراندازی مازندران از تصمیم این هیأت برای احداث سایت مرکزی تیراندازی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، بهروز اسکندرنیا، رئیس هیأت تیراندازی استان مازندران روز شنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ در نشست خبری که با حضور علی رجبی، مدیرکل ورزش و جوانان، عبدالمهدی حق‌شناس، مسئول بسیج رسانه استان، هانیه رستمیان، المپین مازندرانی رشته تیراندازی و اصحاب رسانه برگزار شد از تصمیم این هیأت برای احداث سایت مرکزی تیراندازی در استان مازندران خبر داد.

بهروز اسکندرنیا طی سخنانی به وجود مشکلات و کمبود تجهیزات مناسب برای ورزشکاران این رشته اشاره و افزود: تیراندازی ورزش تجهیزات‌محور است و با توجه به هزینه بالای خرید سلاح، ورزشکاران این رشته دچار مشکل هستند.

اسکندرنیا به همکاری و همراهی از سوی مسئولان و متولیان امر برای احداث سایت تیراندازی تأکید و اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی هیأت تیراندازی، اجرای طرح استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران است.

رئیس هیأت تیراندازی مازندران با بیان اینکه رشته تیراندازی ایران اسلامی در المپیک ۲۰۲۴ خوش درخشید، افزود: کسب مقام ششم در المپیک پاریس توسط هانیه رستمیان، تیرانداز اعزامی، ارزشمند است و آن را ارج می‌نهیم.

وی به برخی مشکلات مالی هیأت اشاره و گفت: بزرگترین مشکل ما در حال حاضر هیأت تطابق هزینه‌ها با قوانین است و نبود قوانین مناسب و مدون در این بخش، موجب فرار اسپانسرهای مالی می‌شود.

اسکندرنیا با بیان این مطلب که سپاه کربلای مازندران، کمبود سالن تیراندازی را پوشش داده، تشریح کرد: طی توافقاتی که داشتیم، سپاه کربلا استان مازندران، سالن‌های فعال در اختیار خود را برای توسعه این ورزش به هیأت‌های تیراندازی اختصاص داده است.

گفتنی است که‌ در پایان این نشست از هانیه رستمیان، المپین اعزامی در رشته تیراندازی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط بهروز اسکندرنیا، رئیس هیأت تیراندازی استان مازندران، قدردانی شد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1240248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =