توافق پشت پرده وینگر یوونتوس با اینتر

یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شده که وینگر تیم فوتبال یوونتوس عزم خود را برای پیوستن به نراتزوری جزم کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نشریه رپوبلیکای ایتالیا در خبری نوشته است که مدیران باشگاه یوونتوس بر این باور هستند که فدریکو کیه‌زا برای پیوستن به اینتر با این تیم توافق کرده است.

طبق ادعای این روزنامه؛ کیه‌زا در راستای محقق کردن هدف اینتر برای جذب او با رقمی کمتر از ۱۵ میلیون یوروی مدنظر یوونتوس، تمام پیشنهادهای خود را رد می‌کند تا در نهایت بانوی پیر حاضر شود او را به اینتر بفروشد.

بیشتر بخوانید
طارمی در اولین بازی فصل اینتر حضور دارد؟

از قرارداد فعلی کیه‌زا با یوونتوس تنها یک فصل دیگر باقی مانده و تیاگو موتا، سرمربی بیانکونری نیز در یکی از مصاحبه‌های اخیرش علناً اعتراف کرد که به بازیکن گفته شده برای خودش باید به دنبال تیم جدید باشد. یووه ترجیح می‌دهد بازیکن خود را به رقیب مستقیمش ندهد اما گویا خود بازیکن چنین هدفی دارد.

در واقع طبق اعلام رپوبلیکا؛ کیه‌زا با اینتر برای انتقال به این تیم به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل توافق کرده اما اصرار سیمونه اینزاگی سرمربی نراتزوری به مدیران باشگاه برای جذب یک مهاجم جدید و ریزنقش آنها را به فکر خرید کیه‌زا در مدت باقی مانده تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی انداخته است. این نشریه نوشته است که اینتر در نظر دارد دو مهاجم مازاد فعلی خود، مارکو آرناتوویچ و خواکین کورئا را بفروشد و با بودجه‌ای ۱۰ میلیون یورویی برای خرید کیه‌زا اقدام کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =