غذای دانشجویان با سیستم تشخیص چهره تحویل داده می‌شود

دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در نیم‌سال اول ۱۴۰۳-۱۴۰۴ غذای دانشجویان با سیستم تشخیص چهره تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سیستم تشخیص چهره تحویل غذای دانشجویی از نیم‌سال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳در این دانشگاه مورد بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین در این اطلاعیه از دانشجویان خواسته شده که نسبت به خوداظهاری در سامانه اقدام کنند و در صورت عدم ارسال به موقع تصاویر، دانشجویان محترم در هنگام تحویل غذا دچار مشکل شده و مسئولیت آن با خود دانشجو خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه؛ راه‌اندازی سیستم تشخیص چهره غذایی دانشجویی در راستای مدیریت بهینه منابع و هم‌راستا با سایر دانشگاه‌های کشور انجام می‌گیرد.

در این اطلاعیه آمده است هر دانشجو فقط یک بار می‌تواند از طریق سامانه خوداظهاری کند و بر همین اساس باید در هنگام انجام فرآیند دقت لازم را داشته و عکس متعارف با نور کافی از خود به سیستم ارسال کند.

گفتین است، در پی مشکلات بودجه‌ای که دانشگاه‌های کشور با آن مواجه هستند، چند سالی است که دانشگاه‌ها برای تهیه غذای دانشجویی نیز دچار مشکل شده‌اند که به نظر می‌رسد دانشگاه‌ها برای مدیریت منابع به سمت بهینه کردن سیستم‌های تحویل غذای دانشجویی رفته‌اند. این در حالی است که نصب سیستم‌های تشخیص چهره‌ در دانشگاه‌ها در مورد حریم شخصی دانشجویان نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =