۲ متهم آدم‌ربا در تبریز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری دو متهم آدم‌ربا که به‌دلیل اختلافات حساب، مرتکب این جرم شدند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی محمدی، با اشاره به دستگیری دو متهم آدم‌ربا در تبریز، اظهار کرد: شخصی به پلیس آگاهی استان مراجعه کرده و از ربوده شدن یکی از اقوام خود توسط اشخاص ناشناس اعلام شکایت می‌کند که با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی متهمان و رهایی گروگان در دستورکار ویژه کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک پدر به دست پسر در خمام

وی با اشاره به اینکه شخص ربوده شده با اخذ مبالغی هنگفت توسط متهمان رها شده بود، افزود: برای روشن شدن زوایای پنهان جرم، بزه دیده تحت تحقیقات تخصصی قرار گرفته و پس از تجمیع اطلاعاتی پرونده، سرنخ‌هایی از هویت اصلی متهمان کشف و در نهایت محل اختفای آن‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: ماموران اداره مبارزه با جنایی پلیس آگاهی با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیات منسجم پلیسی، ۲ متهم اصلی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان تعداد پنج قطعه سکه بهار آزادی و ۱۲ فقره چک ضمانتی بانکی به مبلغ در مجموع ۱۳ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار محمدی یادآور شد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان، اعتراف کردند که نقشه ربودن بزه دیده را با انگیزه اختلافات مالی و آشنایی قبلی طراحی و اجرا کردند.

وی با بیان امنیت و آرامش شهروندان خط قرمر پلیس است، تاکید کرد: متهمان دستگیر شده برای دادرسی تحویل مرجع قضایی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =