آزمون دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی بهمن‌ماه برگزار می‌شود+ جزئیات

آزمون دانشنامه/ گواهینامه تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ در بهمن ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود. ثبت نام در این آزمون در آبان ماه انجام می گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کتبی دانشنامه/ گواهینامه تخصصی دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۳ و آزمون شفاهی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در روزهای ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به پایان رسانده اند، باید از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز شنبه ۵ آبان تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۹ آبان ۱۴۰۳ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

توجه: داوطلبان باید در همین بازه زمانی نسبت به ثبت نام در سامانه obligat.behdasht.gov.ir نیز اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی:

تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب. توجه: اسکن عکس باید در ابعاد ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل، با فرمت jpg و حجم ۱۰ تا ۱۰۰ کیلو بایت انجام شود.

مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور:

۱. تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب

۲. تصویر اسکن شده از معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون

۳. تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه

روش پرداخت هزینه شرکت در آزمون؛ داوطلب باید به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام» مراجعه و هزینه شرکت در آزمون را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت و کد پرداخت را دریافت کند.

هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون شرکت می کنند ۴ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال، برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می کنند ۸ میلیون و ۴۲۰ هزار ریال و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می کنند ۱۶ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال است.

توجه: داوطلب باید پس از پرداخت هزینه شرکت در آزمون، مراحل ثبت نام (بارگذاری مدارک و تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی) را کامل کرده و کد رهگیری را دریافت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =