وزرای علوم و آموزش و پرورش از قرارگاه تدریس جهادی وتر تقدیر کردند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی از قرارگاه تدریس جهادی وتر دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تقدیر کرد.

به گزارش گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قرارگاه تدریس جهادی وتر دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی پیامی صادر کرد. محمد امین جهانی مسئول قرارگاه جهادی وتر ضمن اعلام این خبر گفت: وزیر علوم در پیامی از جهادگران قرارگاه تدریس جهادی وتر تقدیر و خواستار گسترش این طرح در راستای رفع محرومیت علمی در سراسر کشور شد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح قرارگاه ملی جهاد دانش آموزی در یاسوج

متن این پیام به شرح زیر است:

خدارا شاکریم که در پنجمین دهه از انقلاب پر فروغ اسلامی ایران گروه های جهادی بدون هیچ چشم داشتی با اتکا به ایمان قلبی خود و با مدد حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قدم در این راه نهاده و خود را مماس بر میدان فقر و محرومیت می‌کنند. این حرکت و اقدام شما جوانان دانشگاهی نیز از چند جهت کار با ارزشی است؛ اولا شما دانشجویان عزیز را با اوضاع کشور و وظایف سنگینی که در آیندهای نه چندان دور بر دوشتان گذاشته می‌شودآشنا میکند؛ ثانیا حرکت و کنش جمعی شما در دوران دانشجویی خود دارای برکاتی می‌گردد که انشاالله در چند سال آینده و با همت شما جوانان عزیز شاهد برچیده شدن ریشه محرومیت در این سرزمین خواهیم بود. اما ویژگی منحصربه‌فردی که این کار شما را متمایز می‌کند، حرکت به سوی عدالت

آموزشی، برچیده شدن بساط محرومیت علمی و ماحصل آن عدالت علمی و آموزشی در سراسر کشور خواهد بود. انشاالله.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور به جهادگران تعلیم و تربیت در قرارگاه جهادی وَتر خداقوت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روزافزون برای شما و همه جهادگران عرصه های دیگر نیز خواستارم.

شعار خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت

همچنین رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش نیز به دهمین دوره اردوی تدریس جهادی وتر پیامی صادر کرد. 

متن پیام به شرح زیر است:

گره گشایی از مشکلات مردم همواره مورد تاکید دین مبین اسلام بوده است و گروه های جهادی دغدغه مندانه در پی انجام این فریضه مقدس حماسه آفرین بوده اند. شما عزیزان نیز با تأسی از بیان راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) " که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم"، راه پر فروغ شهدای گروه های جهادی را برای ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه؛ به ویژه مدارس مجدانه ارائه داده‌اید.

امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید. در پایان به شما و برادران و خواهران گرامی جهادی توصیه میکنم:

۱_ شعار ''خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت'' را مبنای کار خود بدانید.

۲_ در محیط خدمت رسانی با اخلاق نیکو و عمل مؤمنانه، فضای پیرامون خود را آکنده از عطر ایمان و عمل صالح کنید.

۳_ فعالیت ها و پیشرفت های کار جهادی را به شکل هنرمندانه به اطلاع همگان برسانید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =