کودک ۲ساله ربوده‌شده در مشهد به آغوش خانواده بازگشت

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی گفت: فردی که کودکی ۲ ساله را در مشهد ربوده بود دستگیر شد و کودک به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرتیپ محمد کاظم تقوی گفت: درپی اعلام فوریت های پلیس ۱۱۰مبنی بر ربوده شدن کودکی ۲ ساله در یکی از بوستان ها در محدوده بلوار شهید رستمی مشهد، تیم های ویژه مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی افزود: طبق تحقیقات اولیه، راننده یک دستگاه خودرو سواری ساینای سفید رنگ در بلوار شهید رستمی و در بوستان محلی «گلایل» دختر بچه ای که در حال بازی از خانواده اش فاصله گرفته بود را همراه خود برده و متواری شده است؛ تحقیقات نشان داد این خودرو ۱۱تیرماه از منطقه قاسم آباد مشهد سرقت شده بود.

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی پس از گذشت ساعتی از ربوده شدن این دختر با اجرای طرح مهار و رصد اطلاعاتی گسترده، خودرو را در بلوار شهید رستمی شناسایی، متوقف و با دستگیری متهم، کودک ربوده شده را نیز که داخل خودرو بود در سلامت کامل آزاد کردند و به خانواده اش تحویل دادند.

سردار تقوی ادامه داد: با دستور مرجع قضایی تحقیقات درباره این پرونده و روشن شدن انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =