نظم و ترتیب خوبی در همه ابعاد مرز خسروی حاکم است

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در بازگشت از کربلا، گفت: نظم و ترتیب خیلی خوبی در همه ابعاد مرز خسروی حاکم است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، فرزند یادگار امام راحل(ره) و تولیت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه از مرز بین المللی خسروی عازم کربلای معلی شده بود، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه( یک مردادماه) از همین مرز به کشور بازگشت و مورد استقبال مقامات استان قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی پس از ورود به مرز خسروی، بازدید کوتاهی از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز داشت سپس در نشستی با حضور جمعی از مسئولان استان، از تلاش‌ها و تدابیر صورت گرفته برای سهولت تردد زوار اربعین قدردانی کرد.

وی در سخنان خود با تشکر از تمام دست اندرکاران اربعین در استان کرمانشاه، گفت: نظم و ترتیب خیلی خوبی در همه ابعاد مرز خسروی حاکم است.

تولیت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: استانداری کرمانشاه و قرارگاه رمضان ارتباط خیلی خوبی با طرف عراقی ایجاد کرده‌اند که در نتیجه آن، مسیر تردد زائران اربعین روان و آسان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین خمینی امکانات دو طرف مرز خسروی را ارزشمند برشمرد و گفت: مسیر خسروی تا شهرهای زیارتی عراق نیز یک مسیر خوب با خودروها و وسایل حمل و نقل مناسب است.

وی همچنین از نیروهای نظامی، نیروی انتظامی و راهداری استان نیز بابت نظم و امنیت و وضعیت مناسب جاده‌های استان کرمانشاه تشکر کرد.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =