دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سه سال گذشته به الگویی در تحولات علمی و فرهنگی تبدیل شده است

استاندار یزد با اشاره به دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سه سال اخیر، این دانشگاه را یکی از نهادهای موفق علمی و فرهنگی استان و کشور دانست که در کنار دانشگاه‌های دولتی توانسته است به خوبی بدرخشد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، مهران فاطمی، استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سه سال گذشته به الگویی در تحولات علمی و فرهنگی تبدیل شده است و این دانشگاه توانسته الگویی نوین برای آموزش به همراه رشد و تعلیم باشد.

وی ادامه داد: مهران فاطمی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سه سال اخیر، این دانشگاه را یکی از نهادهای موفق علمی و فرهنگی استان و کشور دانست که در کنار دانشگاه‌های دولتی توانسته است به خوبی بدرخشد.

استاندار یزد، در سخنانی به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی یزد طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این دوره تحولات علمی، فناوری، فرهنگی و آموزشی چشمگیری داشته است و تمامی این موارد نتیجه عملکرد مطلوب تیم قوی این دانشگاه در استان است.

وی افزود: این دانشگاه در کنار سایر دانشگاه‌های دولتی، توانسته است به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی برجسته در سطح استان و کشور نمایان شود.

استاندار یزد همچنین در پایان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یزد نه تنها در سطح استانی، بلکه در سطح ملی به عنوان یک نمونه موفق مطرح است که باید به آن افتخار کرد.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1240818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =