پس از ملاقات با استاندار یزد، ایران را همچون خانه اول خود می‌دانم

سفیر پاکستان در ایران با اشاره به اظهارات استاندار یزد «حادثه دیدگان اتوبوس حامل زائران پاکستانی را همچون هموطنان خود می‌دانیم» گفت: همواره تصور می‌کردم ایران خانه دوم من است اما با صحبت های استاندار یزد، ایران را همچون خانه اول خود میدانم.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، نشست مشترک استاندار یزد و سفیر کشور پاکستان در ایران به منظور گفت و گو در خصوص مباحث مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی اربعین برگزار شد.

محمد مُدثر تیپو، سفیر پاکستان در این نشست با قدردانی از خدمات استان به مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائرین پاکستانی اظهار کرد: به شدت تحت تاثیر این مهربانی و حس نوع دوستی بی‌نظیر مردم ایران به ویژه استاندار یزد قرار گرفتم.

وی با اشاره به اظهارات استاندار یزد مبنی بر اینکه نزدیکی مردم ایران و پاکستان گفت: همواره تصور می‌کردم ایران خانه دوم من است اما با صحبت های استاندار یزد، ایران را همچون خانه اول خود میدانم.

سفیر پاکستان در پایان از استاندار یزد خواست تا نسبت به انجام حمایت‌های لازم از مصدومین بستری در بیمارستان‌های استان و نیز تسریع در انتقال پیکر جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس زائرین پاکستانی مساعدت کند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1240821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =