افتتاح نمایشگاه خرید آسان کالا، خریدی سریع و راحت برای همه

معاون هماهنگی اموراقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: نمایشگاه خرید آسان کالا با حضور برندهای معتبر و تخفیفات استثنایی، فرصتی بی‌نظیر برای خریداران فراهم کرده تا محصولات متنوعی را با قیمت‌های مناسب تهیه کنند.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، نمایشگاه لوازم‌خانگی، جهیزیه، پوشاک و... با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و چند تن از مدیران استان افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه خرید آسان کالا، محمد علی شاه‌حسینی بر اهمیت این نمایشگاه در تسهیل فرآیند خرید و افزایش دسترسی به کالاهای متنوع تأکید کردندو گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند.

وی از استقبال خوب مخاطبان خبر داد و اظهار کرد: معرفی نقاط قوت، پتانسیل‌ها و ویژگی‌های هر استان از ماهیت برگزاری نمایشگاه‌ها است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: در این نمایشگاه، محصولات مختلفی از جمله پوشاک، صنایع چوبی، لوازم خانگی و سایر اقلام مورد نیاز خانواده‌ها با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌شود.

گفتنی است، این نمایشگاه از تاریخ ۲۸ مرداد ماه به مدت ۴ روز در فضایی به وسعت ۸ هزار متر مربع در ۲ سالن با حضور غرفه‌دارانی از استان های یزد، تهران، فارس، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و کردستان برگزار می‌شود.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1240823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =