شهریه مدارس غیردولتی چقدر شد؟

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در مدارس دولتی هیچگونه هزینه ای بابت شهریه گرفته نمی شود و تنها هنگام ثبت نام هزینه بیمه و کتاب اخذ می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افزایش ۳۵ درصدی مقدار شهریه مدارس غیر دولتی در مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول متوسطه دوره دوم شاخه‌های نظری و فنی و حرفه‌ای خبر داد.

بیشتر بخوانید:

حداکثر شهریه مدارس غیردولتی در سال ۱۴۰۳

وی اظهار کرد: به استناد ماده ۱۳۳آیین نامه اجرایی مدارس، در مدارس دولتی گرفتن هر گونه وجه به استثنای وجوه مربوط به بیمه ورزش وهزینه کتب و لباس کار در هنرستان ها خارج از ضوابط آیین نامه بوده و ممنوع و دریافت کمک‌های داوطلبانه مردمی صرفا خارج از فصل ثبت نام بلامانع است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: به استناد شیوه نامه سفارش و توزیع کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴مهلت ثبت نام کتب درسی تا تاریخ ۹ شهریور بوده و تا کنون ۸۵ درصد دانش‌آموزان استان در سامانه ثبت سفارش داشته‌اند.

موسوی نژاد یادآورشد: والدین پس از ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموز برای تمامی پایه‌ها اعم از میان پایه یا پایه‌های ورودی پس از ثبت نام قطعی در مدارس و ارسال اطلاعات آنها به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش بسته‌های آموزشی خود اقدام داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام اتباع نیز پس از مراجعه به اداره اتباع و دریافت کارت اقامت در سامانه انجام می‌گیرد. در واقع کد اتباع به عنوان کد دانش آموزی برای دانش آموزان ورودی جدید در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =