طوفان الاقصی| حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به مرکز غزه

افزایش کشته‌های ارتش اسرائیل، حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به اردوگاه النصیرات در مرکز غزه از مهمترین رویدادهای روز ۳۲۵ طوفان الاقصی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه مناطقی در مرکز نوار غزه از جمله اردوگاه النُصیرات را بمباران کرد که تا کنون نزدیک به ده‌ها نفر شهید و زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| ۱۱ شهید در بمباران یک خانه مسکونی در غزه

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادن با کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر با درجه گروهبان یکم در درگیری‌های نوار غزه، شمار کشته‌های ارتش رژیم اسرائیل از آغاز جنگ علیه غزه به ۷۰۱ نفر افزایش یافته است.

مهمترین تحولات روز ۳۲۵ طوفان القصی را در ادامه دنبال کنید:

شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری

منابع پزشکی اعلام کردند یک فلسطینی در شهر یطا در جنوب الخلیل به نام عاید عید النجار (۴۵ ساله) به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیده است.

سردرگمی ارتش اسرائیل در ماجرای کشته شدن نظامی خود

شبکه کان رژیم اسرائیل گزارش داد که ماجرای کشته شدن یکی از افسران ارتش این رژیم در حی الزیتون (شهر غزه) از این قرار است که نظامیان صهیونیست از تیپ ۱۶ در چارچوب عملیات تعریض گذرگاه نتساریم، صبح دیروز یکشنبه برای اجرای این عملیات راهی شدند و در پشت بولدوزر دی‌۹ حرکت می‌کردند که یک بمب کنارجاده‌ای منفجر می‌شود.

در این حادثه، سرگرد «شلماه یهونتان حزوت» کشته شده و یک نظامی دیگر با درصد شدید، زخمی می‌شود. ارتش هم‌اکنون در حال بررسی این است که رزمنده فلسطینی از داخل تونل خارج شده و بمب را در نزدیک نیروهای متجاوز صیهونیست گذشته است یا اینکه این بمب از قبل در آنجا جاسازی شده است.

شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در غزه به ۷۰۱ نفر افزایش یافت

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادن با کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر با درجه گروهبان یکم در درگیری‌های نوار غزه، شمار کشته‌های ارتش رژیم اسرائیل از آغاز جنگ علیه غزه به ۷۰۱ نفر افزایش یافته است.

حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به مرکز غزه

منابع خبری از حملاات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شمال غربی اردوگاه النصیرات در مرکز غزه خبر دادند.

حملات توپخانه‌ای اشغالگران به مرکز نوار غزه

منابع خبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطق شمالی و شرقی اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده است.

رونامه صهیونیستی: نتانیاهو برای ماندن در غزه حاضر است اسرائ اسرائیلی را فدا کند

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت به نقل از آوی یسخروف، کارشناس مسائل عربی این روزنامه نوشت که بنیامین نتانیاهو اصرار است که در محور فیلادلفیا (محور صلاح الدین بین غزه و مصر) بماند.

نویسند مذکور افزود: او حاضر است که از ۱۰۹ اسیر اسرائیلی نیز بگذرد تا در فیلادلفیا بماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =