پزشکیان: قرار نیست هربار مسیر عوض کنیم

رئیس جمهور گفت: انتظار داریم وزارت بهداشت هم در چارچوب قانون حرکت کنند و یک چیز جدید از خودمان در نیاوریم. ما الان چهار دوره‌ است که قانون برنامه می‌نویسیم اما اجرا نمی‌شود. حرف درست را یکبار می‌زنند و قرار نیست هربار ما مسیر عوض کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در مراسم معارفه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: من باور دارم می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم و اگر اراده کنیم قادریم راه‌ حل مشکلات را پیدا کنیم زیرا نخبگانی داریم که هیچ مشکل غیرقابل حلی برای آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

پزشکیان: باید به دنبال جلب رضایت اکثریت مردم باشیم

وی افزود: امیدوارم با حمایت شما و پشتیبانی بزرگان و منابعی که سعی می‌کنیم در چارچوب قانون تامین شود بتوانیم به پیش برویم. البته انتظار داریم وزارت بهداشت هم در چارچوب قانون حرکت کنند و یک چیز جدید از خودمان درنیاوریم. ما الان چهار دوره‌ است که قانون برنامه می‌نویسیم اما اجرا نمی‌شود.

رئیس جمهور ادامه داد: حرف درست را یکبار می‌زنند و قرار نیست هربار ما مسیر عوض کنیم. من خوشحال هستم که در جمع شما هستم؛ باید به بزرگان خودمان احترام بگذاریم و بدانیم اگر آنها نبودند ما هم اینجا نبودیم.

پزشکیان اظهار کرد: من رئیس جمهور شده‌ام اما هنوز هم احترام اساتید خودم را نگه می‌دارم و فکر نمی‌کنم کسی شده‌ام که بخواهم قیافه بگیرم. تمام تلاشمان هم این است که بدویم تا مشکلات مردم را حل کنیم. هرکس در هر جایگاهی که قرار گرفت حق ندارد به پیشکسوتان و بزرگان بی احترامی کند و این اولین قدم هر کاری است.

وی بیان کرد: قرار نیست کارخانه‌ها کشور را درست کنند، این آدم‌ها هستند که کشور را می‌سازند. آدم‌ها کارخانه‌ها، صنعت و امنیت و همه‌چیز را درست شکل می‌دهند، اگر به نخبگان، دانشمندان و اساتیدمان احترام نگذاریم، امکان ندارد کشور را به جایی برسانیم که باید برسد. کسی که نخبه و عالم است، باید درد مردم، درد او شود؛ باید بدانیم این فرد برای کشور و مردم کار می‌کند نه‌ اینکه آن‌ها را فراری دهیم و به آنها امر و نهی کنیم. از مسئولان درخواست می‌کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب‌های علمی و با شاخص‌هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: امیدوارم که با کمک و حضور بزرگان و پشتیبانی که وجود دارد و با چهارچوب قانونی که تلاش می‌کنیم در ارتباط با منابع شکل بگیرد و امیدواریم وزارت بهداشت آن را اجرا کند.

پزشکیان بیان کرد: بودن ما برای پاسخگویی به مردم و حل مشکلات آنان است؛ امیدواریم شرمنده مردم نشویم و امیدی که در مردم ایجاد شده، به ناامیدی تبدیل نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =