مشاور وزیر علوم منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی عضو هیات علمی پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «محمد روشن» را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. در حکم انتصاب حسین سیمایی، خطاب به محمد روشن آمده است:

نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب می‌شوید.

شایسته است نسبت به تمشیت امور برای دستیابی بهینه اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و اجرای برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها موسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری اهتمام ورزید.

امید است که با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد بالادستی و همچنین، مشی و گفتمان دولت وفاق ملی همسو با برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسوولیت اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی در انجام وظایف محوله خود موفق باشید.

توفیق سربلندی و سلامت شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمد روشن عضو هیات علمی پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی با مرتبه دانشیار است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم طی سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی، رییس شورای دانشگاه، رییس پژوهشکده خانواده این دانشگاه، ریاست موسسه آموزش عالی سوره، مشاور در نظارت و ارزیابی تولیت مدرسه عالی در دانشگاه شهید مطهری اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =