هر مسئول باید به عنوان یک الگوی رفتاری برای جامعه تلقی شود

امام جمعه اهواز ضمن قدردانی از تلاش خادمان اباعبدالله الحسین(ع) در برگزاری مراسم باشکوه اربعین گفت؛ امیدواریم سال آینده این مراسم با اقتدار بیشتر و بزرگ تر از سال‌های دیگر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز؛ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاش‌های کارگزاران اربعین و تلاش‌های صورت گرفته، ابراز کرد: در نظام جمهوری اسلامی هر مسئولی باید به عنوان یک الگوی رفتاری برای جامعه تلقی شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان داشت: همانطوری که کارگزاران به دنبال رفع نواقص مراسم حج هستند باید نسبت به رفع نقاط ضعف مراسم اربعین نگاه ویژه‌ای شود.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که باید در ایام اربعین مورد توجه قرار گیرد؛ برپایی نماز اول وقت است که انتظار داریم مواکب به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تاکید بر رفع نقاط ضعف در برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تصریح کرد: در مرز چذابه با وجود اینکه زیرساخت‌ها و مواکب خوبی احداث شده اما فاصله زیاد بین مواکب و پایانه و همچنین نبود امکانات در این فاصله را می‌توان از نقاط ضعف موجود دانست که امیدواریم این مشکل رفع شود؛ همچنین در مرز شلمچه هم باید مکان‌هایی برای استقرار زائران تدارک دیده شود.


خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1241503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =