پرسپولیس بُرد اما نمی‌توان نقاط ضعف را ندید

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در یک فضای سالم و بدون حاشیه برگزار شد و دو تیم اسیر مسائلی که به کلیات فوتبال لطمه می‌زند، نشدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ فرزاد آشوبی در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: پرسپولیس نسبت به دو بازی اخیر خود شکل بهتری داشت که این موضوع می‌تواند دلایل فنی داشته باشد از جمله اینکه چینش نفرات متناسب با آرایش فنی پرسپولیس بود و سرمربی خارجی پرسپولیس درک و شناخت بیشتر از فوتبال ایران و بازیکنان پیدا کرده است. پرسپولیس دارای شخصیت بزرگی است که طی سال‌های گذشته شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید:

حمله برادر فغانی به داور دیدار پرسپولیس و فولاد

وی گفت: دو بازی اول باب میل پرسپولیس پیش نرفت و البته امروز هم با وجود بردی که پرسپولیس داشت نمی‌توانیم نقاط ضعف این تیم را نبینیم. با توجه به تغییراتی که در نفرات این تیم و گروه فنی صورت گرفته پرسپولیس نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی برسند. در مجموع پرسپولیس برابر فولاد بازی خوبی به نمایش گذاشت و شایسته این پیروزی بود.

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: سه بازی با توجه به تغییراتی که در فصل جدید در پرسپولیس ایجاد شده برای قضاوت این تیم کافی نیست و نیاز به زمان داریم. قرار گرفتن یحیی گل محمدی به عنوان یکی از سرمربیان پرافتخار در پرسپولیس برابر پرسپولیس سبب شد هر دو تیم با انگیزه، روحیه بالا و آزادنه‌تر بازی کنند. خواست گل‌محمدی این است که تیم‌هایی که سرمربیگری آنها را برعهده دارد فوتبال به معنای واقعی بازی کنند و اسیر مسائلی نشوند که به کلیات فوتبال لطمه می‌زند. در حقیقت هر دو تیم در یک فضای سالم و بدون حاشیه فوتبال بازی کردند.

آشوبی درباره ضعف تیم پرسپولیس در این بازی خاطرنشان کرد: ضعف پرسپولیس در انتهای زمین بود چون بیشترین تغییرات را در خط دفاع و دروازه‌بان داشته و به رغم این که دروازه‌بان جدید بازیکن باتجربه و خوبی نشان می‌دهد اما اینکه یک نقطه اتکا و اطمینان خاص و ویژه برای پرسپولیس باشد، نیازمند زمان است و همانند شمشیر دو لبه می‌ماند که گذر زمان نشان می‌دهد به چه شکلی خواهد بود. در خط حمله نیز با توجه به جدایی مهدی ترابی که بار بزرگی را از روی دوش پرسپولیس با توجه به خلاقیت و موقعیتی که برای گلزنی ایجاد می‌کرد در این بخش نیز پرسپولیس احساس خلاء می‌کند.

او خاطرنشان کرد: یکی از انتظاراتی که از گاریدو می‌رود این است که با روش‌هایی بار هجومی پرسپولیس تقسیم شود که همه آن بر روی اورونوف احساس نشود. اگر مسیر به این شکل طی نشود کار را برای پرسپولیس جهت رسیدن به گل سخت خواهد کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان در ارزیابی از عملکرد فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد نیز تغییرات زیادی داشت و برای رسیدن به شکل مطلوب نیاز به زمان دارد اما معتقدم تیم‌های یحیی گل‌محمدی جزو تیم‌های خوب و سطح بالا هستند و مطمئنا فولاد خوزستان در آینده شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1241584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =