نسخه عجیب امباپه در رئال

کیلیان امباپه هرگز در دوران فوتبالش سه هفته اول لیگ را بدون گلزنی سپری نکرده بود ولی در رئال این شرایط را تجربه کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیلیان امباپه مسیر گلزنی در لالیگا را پیدا نمی‌کند. شماره ۹ رئال پس از اولین قهرمانی با این تیم و اولین گل خود در سوپرجام اروپا، سه بازی را بدون گل سپری کرده است. رئال برابر مایورکا و لاس پالماس متوقف شد و وایادولید را برد بدون اینکه شاهد درخشش و گلزنی امباپه باشیم.

بیشتر بخوانید:

اختلاف پاری‌سن‌ژرمن و ام‌باپه بالا گرفت

۲۶۶ دقیقه بدون گل برای بازیکنی که قرار بود امید اول گلزنی رئال باشد، باورکردنی نیست.

فصل گذشته، پس از تابستان طوفانی در PSG، او اولین هفته لیگ یک فرانسه را از دست داد. امباپه سپس در ۴ بازی اولی که انجام داد، ۷ گل به ثمر رساند، با سه دبل.

اولین حضور امباپه در لیگ فوتبال فرانسه در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بود. او در سومین بازی خود مقابل مون پلیه گلزنی کرد. در دو بازی قبلی او فقط ۴۹ دقیقه بازی کرده بود. از آن به بعد، او همیشه در یکی از سه بازی اولی که بازی کرده، راه دروازه را پیدا کرده است.

کیلیان در فصل ۱۸-۲۰۱۷، زمانی که پس از حضور در اولین بازی با پیراهن موناکو (بدون گلزنی) مجبور شد برای بازی مجدد تا هفته پنجم صبر کند، این بار پیراهن پی اس جی را بر تن داشت و به متز گل زد. امباپه در فصل ۲۱-۲۰۲۰ سه بازی اول لیگ را به دلیل کرونا از دست داد. او در هفته چهارم وارد میدان شد و مقابل نیس یک گل زد.

امباپه سه فصل پیش که قرار بود فصل خداحافظی اش با پاری سن ژرمن باشد، در دو هفته اول لیگ ۱ (تروا و استراسبورگ) گل نزد اما در سه بازی بعدی ۴ گل به ثمر رساند.

بازی بعدی امباپه با پیراهن رئال مادرید فردا شب برابر بتیس است و او به خصوص نمی خواهد در برنابئو دوری اش از گلزنی به چهار هفته برسد. کیلیان طلسم را می شکند؟

کد خبر: 1241623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =