قتل در عروسی بخاطر اختلافات شخصی

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل تبعه خارجی خبر داد که چندی پیش در مراسم عروسی هموطن خود را به قتل رسانده بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار جلیل موقوفه ئی ۱۱ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: مدت حدود دو ماه قبل، یک تبعه بیگانه در جریان مراسم عروسی یک تبعه خارجی دیگر با دو نفر از هموطنان خود درگیر و با یک قبضه چاقو اقدام به مجروح کردن آنان کرد و از محل متواری می شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات قتل مرد جوان در کمپ ترک اعتیاد

وی با بیان اینکه یکی از مجروحان حادثه که جوان ۲۳ ساله ای بود در بیمارستان به علت جراحات وارده فوت کرد، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی از همان لحظات ابتدایی نسبت به بررسی موضوع و مشخصات و محل اقامت قاتل اقدامات قانونی خود را آغاز کردند.

سردار موقوفه ئی از شناسایی محل تردد و مخفیگاه متهم در شهرهای تهران و کرج برای دستگیری قاتل خبر داد و اضافه کرد: سرانجام با پیگیری های فنی و اطلاعاتی ماموران موفق به دستگیری قاتل در شهر کرج طی یک عملیات غافلگیرانه شدند.

فرمانده انتظامی استان انگیزه قاتل را برابر اظهارات وی اختلافات شخصی با مقتول عنوان و تاکید کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با تمام وجود برای امنیت مردم گام بر می دارد و تامین امنیت و ارامش روانی شهروندان را وظیفه اصلی خود می داند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =